2007年9月24日 星期一

好想節制

今日有樣野想同大家分享~~

首先, 多謝Cindy送左一本好有意思既記事簿俾我

當我一打開份禮拜... 我呆左一呆, 然後覺得Cindy真係一個好細心既女孩, 連送一份禮物俾初見面既我,, 都仿似度身訂造~~

其實呢一份禮物看似無乜特別,, 無需要大費周章同大家分享

不過當我打看細心翻看時,, 先發現原來呢本記事薄真係好有意思, 可能亦適合""

Cindy... 多謝你!!!

做人好多時做會不懂自我節制~~

不懂節制的不止花費金錢... 原來說話, 飲食, 思想, 行為等各行為如果都不懂自我節制既話...後果都一樣嚴重!!

可愛既小插圖加上十分有意莪既字句, 令一本平凡既記事薄變得不平凡起來~~

令我好鐘意慢慢細讀...


每一句話雖然唔係全部都由經聖挑選出黎.. 但一樣令人獲益不少!


回顧自己間房,, 其實有好多野都係無謂的... 買既時候只為著一時快樂,, 一時貪念.. 但其實係咪真係有用??

我諗可能有一半或以上係可有可無的~~

原來,, 我同上面個公仔都相差無幾... 好恐怖!!!


我好鐘意呢句... 好似"叮"一聲咁"叮"醒左我!!


今次呢個分享,, 希望大家都有所領悟......

錢雖然唔係萬能..但無錢的確係萬萬不能!!

有能力去買一件物件, 但並不代表你真係需要擁有呢樣物件

用錢去做有義意既事,, 比起用錢買一個名牌物件, 應該前者較值得令人驕傲吧!!!

我要好好反省下!!!

在此... 祝各位中秋節快樂~~~


沒有留言:

張貼留言