2007年9月2日 星期日

偶有佳作 by 大少

每逢weekend, 我就會好懶....

t14578110f529fazh5.gif
通常都會遲過大少起身, 而且唔願煮飯...

所以放假個兩日我地多數出街食或者隨便吃吃便算!!

偶然,  大少都會落廚煮下野俾我食

  但佢多數都會問我想食乜, 依照我既意願去煮。

相對地, 我唔想麻煩佢.. 我都會order一d較簡單既食物 e.g. 通心粉, 三文治, 米粉 etc.

前日去完Fish Market入貨, 一返到屋企我已經攰到攤屍咁攤係 sofa 到涼冷氣..

t1453c595423be2tn1.gif

呢幾日唔知做乜特別熱...熱到我無晒mood.. 連大少話倍我去shopping, 我都話唔去啦!!! (我唔想再離開個冷氣房~~)

由於未食晏, 大少問我想食乜?? 其實我都無乜胃口, 求其話想食份三文治!! (之後自己上網, 打機無理佢~~)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1小時後 ----  我先發覺大少唔見左好耐... 走入廚房望一望.. 先知原來佢精心炮制緊大蝦沙律三文治俾我食!!

t1453c5954140c5gy8.gif

嘩.....見到個賣相.. 心情當堂開心晒!! YEAH~~ 係咁熱既環境下, 有清新大蝦沙律食... 仲有我至愛既麥包三文治... 我不禁要讚下大少 : 整得好good呀... 有驚喜!!!!! (唔再係通粉啦
) 好正呀~

你地睇下... 大少仲要抵死到用枝牙纖"吉"住份三份治,, 真係好似出街食咁
!!!!  另外, 佢仲好有心機咁將隻蛋煎到好似日式個d蛋咁一層層 (其實大少仲有心思過我~~) 

仲有仲有,, 唔好睇個沙律好似好普通... 其實內裡包含 : 西芹, 磨菇, 生菜, 蘆荀等....樣樣都要切少少出黎煮... 少D心機都唔得 (俾我就唔會咁嘥時間, 求其生菜就算!!)

又係大蝦!!!  你地睇下佢條"膏"幾大條~~

**************************************************************************************************

又係時候要讚下我親愛既大少 :

你對我真係好好

你成日問我 : 日日都要煮飯俾你食, 會唔會好辛苦?  其實諗深一層,, 你除左日日返工辛苦搵錢外, 連放假都要服侍我,, 你咪仲辛苦!!!!

每個人都有自己應該要做既事.. 我要做既事.. 就係日日都照顧得你舒舒服服... 開開心心~~ 而你要做既事就係努力賺錢(俾我洗!), 健健康康就夠啦~~  所以, 以後唔好再問我辛唔辛苦啦... 我都不知做得幾咁HAPPY !!
t1453c58d2145a2ws2.gif

Dar..I really love you so much ~~
t145989ead6110cyk4-1.gif
 


沒有留言:

張貼留言