2008年9月15日 星期一

休息中

現在既我處於休息期~


自中秋晚餐後我隻手既傷患越黎越嚴重, 初初以為佢無起水泡應該問題不大, 但原來佢開始結焦, 好痕, 好乾!!! 加上我成日都要切野洗野, 經常濕水, 攪到塊焦成日都"梅"左, 遲遲都未能結焦成功,,, 唉!


呢兩日我已經唔敢再整蛋糕麵包住, 一來唔想濕水, 二來每次隻手一用力, 扯到D皮, 塊焦好易爛, 又會滲水, 好痛呢!!



唔知佢幾時先好返? 幾時先會無印呢?



呢個香蕉磅蛋糕係上星期五半夜整, 見到隻蕉皮黑無可黑, 驚放多一晚就真係爛到出水, 趁佢d肉仲好靚仔, 即刻動工!!!!



無見一排, 你仍然好得我歡心呢~


Recipe (copy from Angel)


材料:(8x21cm蛋糕模1個分量)


熟透香蕉1隻、檸檬汁、冧酒各2茶匙、牛油100克、鹽少許、庶糖60克、蛋黃2個、蛋白霜料:蛋白2個、砂糖30克、合桃50克、低筋麵粉150克、發粉、蘇打粉各1/2茶匙


預備:在模中鋪上牛油紙。牛油放在室溫中軟化。粉類過篩。合桃烤過後切成粗粒。預熱焗爐170度。


做法:


1.用叉將香蕉壓碎,淋上檸檬汁和冧酒。


2.將牛油放入碗內,用木杓攪軟,加入蔗糖後用打蛋器打至起白色。將蛋黃逐個加入並攪勻,將1的香蕉加入去。


3.把蛋白放入另一個碗,加少許鹽打至起白泡,分兩次把糖加入。打成挺身的蛋白霜。


4.把過好篩的粉類的一半份量加入2中並攪勻,將3的蛋白霜的一半加入並攪勻。加入餘下的各種粉類,餘下的蛋白霜就分兩次加入,保持著起泡的狀態迅速利落地把整體攪勻,最後加入合桃。


5.將糕糊倒入模中,用刮刀在中間劃一道痕跡,然後沿痕倒下少許植物油。形成油坑。用170度焗約45分鐘。焗完後脫模待涼


沒有留言:

張貼留言