2008年9月25日 星期四

回歸日

話咁快又返到香港, 感恩今日無風無雨, 天氣好到不得了, 唔太氣, 又唔太濕... 好舒服啊!!!


今次係飛機竟然訓得著, 仲有發夢!!  唔通我之前早睡早起既良好習慣簡接影響左我??



平安到步,,,, 話咁快又一個月!!! 感覺上好似前幾日先返杜拜, 點解咁快又返黎既?


一返到屋企好開心, 以前返香港未到屋企腳步已經沉重, 因為一諗起以前間屋... 唉, 唔好提!   但依家有自己既家, 一開門, 真係有家既感覺!!!!! 


入到房, 仲見到有份包裹係枱面 (唔該晒Daddy幫我去郵局攞!)



呢隻錶之前經日本主婦既online shop到訂, 係G-Shock Mini,, Casio應該係同日本某"痴石公司"合作, 將佢地既錶全部都改頭換面!!!  一向愛閃閃既我, 見到呢D錶簡直兩眼發亮, 左揀右揀之下就揀左呢隻 (多謝大少)



載上手, 襯我至愛既白色衫, 大少都話好sharp好靚啊!!! (唔該主婦)


依家有左主婦呢個Online Shop (極力推介), 身在杜拜既我都可以日日Shopping, 睇啱貨就落訂(收費詳情麻煩去返主婦到參考)! 最好既係有相熟朋友經手, 唔怕俾人呃呢!  


最棧既係, 基本上任何日本貨大家有興趣都可以留言俾主婦, 佢就會盡力幫大家搜尋, 依家唔洗下下都得個"恨"字, 就算無時間去日本, 都可以買到日本野呢! 


尋日臨飛返HK前又上網落order,, 希望係走之前可以收到貨啦!


1 則留言: