2008年9月30日 星期二

喪食之旅

我回來了!!!!!!


大家都知颱風"薔蜜" 係台灣今年最強勁既風, 報導列出有十七級風啊!!


雖然台北影響唔係最大, 但風勢一樣好強勁, 好似真係打到黎, 連人都企唔穩~


但感恩既係, 我地去左四日三夜, 只係有大半日係被困酒店, 其餘時間仍然可以繼續飲飲食食&血拼!


天氣雖然唔好, 但涼風陣陣, 雨勢也不算大, 人又唔多, 我地反而覺得行得好舒服呢!!!  另外最讚既係被困個半日係星期天, 係台灣最多攪笑綜藝節目既一日, 我地留係酒店到睇不同既綜藝節目都已經笑到反晒肚呢!


今次呢個台灣之旅實在太舒服, 舒服到每日十一點先起身, 一起身就食, 食完就行, 一行就買, 買完又食, 食完又行, 又買, 又食, 又行又買!  我最大既收獲就係橫掃台北既烘焙店&書店, 買到個喼又超晒重!!!! 



今次唔會再講係台灣食過乜, 去過邊, 因為黎黎去去都係個d....


總之, 今次就係"喪食喪買", 我直程係台灣食到半夜訓唔著要起身嘔.. 認真誇張!!!


沒有留言:

張貼留言