2008年9月4日 星期四

至愛藍苺muffin

好奇怪, 我唔係每款muffin都鐘意食, 我鐘意食較濕, 吞落喉嚨時會沾住喉嚨, 感覺有如吃NY cheese 般, 我就係鐘意呢d感覺!


尋日做左呢款Blueberry Muffin就係我想要既效果,, 自己食左三個, 不錯吃喔!



自上次食過Vanlily做既muffin, 一直念念不忘, 好想快d返黎開爐自己做, 終於做到, 很滿足!



呢張枱墊我愛死了, 顏色很romantic , 有幾分少女情懷!


之前去大阪買, 一直忘記左, 今次返黎見到先記得有買過... 哈!




每次食既時候放入微波爐叮20秒, 有如新鮮出爐, 好軟熟, 下次要再放多d 藍苺做饀, 應該會更加好味!


沒有留言:

張貼留言