2008年2月26日 星期二

接蕉~

為左證明"我們這一家"係幾咁相親相愛... 我要快d POST我呢個香蕉蛋糕同家姐(大少奶)黎個互相輝影!!!


今朝見到個三條香蕉熟到爛!!!!! 一見到爛香蕉我就會諗起Angel既香蕉蛋糕食譜~~



我焗得無家姐個o個咁靚.... 唯有加d朱古力&糖霜點綴下!!!



兩個人住有樣唔好... 就係買餸買生果都好難啱份量!!  好似我地買生果咁.. 又想食橙, 又想食奇異果, 又想食蕉, 又想食蕃茄仔.etc..最後買左返屋企...食唔切...又係放到爛!!!


尤其呢到家樂福好興一大袋橙, 一大袋檸檬, 一大袋蒜頭等咁樣pack住黎賣... 有時諗住自己成日沖檸蜜飲.. 買一大袋檸檬應該食得晒!!


點知今日見到個架有d 貌似綠茶粉既野,, 好奇怪地諗,, 點解個架會有綠茶粉既???? 抺走後,, 陏一陏個架... 由上格又跌左d貌似綠茶粉既物體落黎!! 啊~~ 原來有一隻檸檬發毛發到跌粉啦!!! 個d係"毛粉",,唔係綠茶粉~~~


即刻CHECK下個堆檸檬邊d仲要得, 邊d唔要得,, 啦啦聲食埋佢!!! 唉~


沒有留言:

張貼留言