2008年2月15日 星期五

大少大大大日子

過左情人節後.. 仲有一個大日子黎緊!!!! 


尋日係大少既牛一.. 雖然無點樣大事慶祝, 無生日蛋糕, 但我都好有心一早book定枱出杜拜食飯!!!  今次揀左去食韓國料理, 之前一直好想搵韓國料理食,, 但阿布達比一間都無.. 所以一知道杜拜呢間Shogun唔錯,, 即時諗到要帶大少黎試下!!!   (唔該哥師奶既資料提供)



咦... 個門面又真係幾有韓國特色喎!  但佢個招牌寫到好雜.. 寫住 Japanese - Korean - Thailand food,, 乜都有得食咁堅???!!! 



一入到去,, 撞口撞面既都係韓國人,, 頓時間以前自己去左韓國..haaa



食韓國料理,, 大少最鐘意係食佢d前菜... 可惜我唔識整!



最愛既石頭飯,, 好正宗呀!!!!!!! 



呢個叫做.... 煎蠔蛋? 入面係一隻隻蠔...咁樣煎, 好好味~ 我要試下自己整!!!



韓式炒粉絲... 但略嫌咸左少少~



食韓國料理點少得食燒烤呀! 燒牛肉~



好豐富呀!!!!!!!!!!! 食得好飽~  大家都食得好開心.. (同事M都話我無介紹錯, 下次可以encore!)


眨下眼又一年... 感謝主呢一年來都幫我看顧住大少!!!


Dar..


生日快樂呀!!!


係我心目中... 只希望你能夠身體健康, 生活快樂已經好足夠! (當然,, 最好仲有工作順利, 賺多d 錢錢,, 提早退休同我環遊世界啦! 哈~~  )


話個秘密俾大家知呀.. 大少今年生日買左一樣新玩具俾自己呀!!! 呢樣野佢鐘意左好耐,, 終於扑搥買啦! 見佢買到心頭好咁開心, 我都好替佢高興, 為佢感到自豪!!!  希望你件新玩具可以快d到手啦, 記得要用我送俾你既accessories呀~


***********************************************************************


今日出開杜拜,, 當然又四圍shopping 啦!!!!


今次最大收獲係買左一件Columbia 2in1Sportwear 俾daddy.... 好抵呀!!! 五百幾蚊港紙咋..


之前一直都想買, 但搵唔到一件合適既顏色... 今日終於搵到,, 覺得幾襯你!!! 你鐘唔鐘意呀??



雖然我知香港天氣開始回暖... 但呢d外套好襟著,, 買定俾你看門口.. 希望啱你心水啦!


沒有留言:

張貼留言