2008年2月28日 星期四

Mina A' Salam - Al Muna (Part 1)


今次我地就選擇左係Mina A' Salam 既 Al Muna 食Brunch Buffet! 時間由下午一時至四時, 價錢為385dhs/位 (約港紙800/位) , 呢個價錢已計埋加16% tax & service charges


其實呢到有兩間食brunch 既餐廳, 但佢地食既野係一樣, 只係內部裝修有唔同,, 不過無論你選擇邊間都可以去另一間到攞野食... 因為佢地既露天座位都擺設左好多小食攤檔... 所以就算你行左去另一間攞野食都無問題!


我兩邊都去過,, 覺得今次去呢間既內部裝修比較靚&值得去!


由於太多野食... 我先介紹露天個part : 



呢個brunch其中一個吸引之處就係包任飲cocktail... 你可以request一小杯慢慢嘆, 又或者要一jar攞返去同朋友一齊分享!!!  對於鐘意飲酒既人黎講,, 的確幾正架!!



露天攤檔提供既食物較為普通



英式All Day Breakfast 就係呢個攤檔, 有專人不停煎/炒蛋, 腸仔, 磨菇, 蕃茄等普通早餐食材~ (見到d bagel 好想試,, 但我唔想嘥左d Quota,,最後都係無食到)



呢個薯條好好味,, 即炸,, 好新鮮!!!



Tempura...無試過!



呢位廚師見我攞起相機影相, 即時好合作咁酒d 水落去令個碳爐著火(好醒目啊!!) 但我都無辜負佢既一番好意... 呢個Shot捕捉得唔錯呀!


燒緊個d係海鮮&粟米.....



阿拉伯特色Sarama (唔sure係咪咁串) , 有塊薄餅包住d雞/牛/羊肉食... 普通街賣3-5dhs一隻,, 都幾好食!! 但我個日無幫襯過~



當然唔少得有我地中國代表... BBQ Duck (北京填鴨) & 扮"叉燒"(我估係雞肉), 但真係唔係我地食開個回事囉!



小朋友至愛... 綿花花, 冰糖蘋果(呢個好恐怖,, 成個蘋果浸滿冰糖!!!) 我見隔離枱個鬼婆攞黎食, 咬極都咬唔開.... 我諗攞黎扑人個頭,, 一定爆缸!



呢到仲有個露天劇場,, 小朋友至愛... 行過都聽到成班小朋友係到哈哈大笑!!!! 佢地真係幸福~



露天既食物先介紹住咁多先.... 聽日又到室內... 好靚架!!!


沒有留言:

張貼留言