2008年2月29日 星期五

Mina A' Salam - Al Muna (Part 2)

Mina A' Salam - Al Muna (室內)



佢地d怖置又係充滿阿拉伯色彩... 我覺得好靚!  比起帆船個裝修,, 有品味好多~~ (想睇返帆船, 可以click呢到!)




我真係好鐘意佢地d擺設.. 好有味道!!




酒吧,, 源源不絶既香檳, 啤酒供應!



呢到d Services好好,, waiter不停為客人refill 香賓/水... 完全唔洗你操勞!


 

因為太多相show唔晒出黎.. 所以desserts部份我用Slide show 播俾大家睇!!  呢到d desserts 款式望落好似好多..但多數都係麻麻地~~


老實講, 一分錢一分貨!! 雖然呢到都唔算平,, 但相比帆船, 當然仲差一小段距離~


環境黎講, 我覺得呢到比帆船靚,, 更有特色! 可惜食物就略遜一籌... 所以如果第一次黎杜拜既朋友,, 我都係會建議返佢去食帆船既"Friday Brunch"!! 平日就唔好去啦,, 好呃錢架...


呢到雖然都有生蠔, 魚生, 海鮮等,, 但比起帆船既海鮮,,呢到真係少得令人失望... 又或者呢到食既野主攻地道菜式, 所以多數都係阿拉伯菜.. 反而海鮮類真係好少.. 得呢三盆稍為出色!!!




最好味係呢款蝦.... 又大隻, 又爽甜!!



另外當然係回本生蠔啦!! 我覺得呢到d生蠔好味過香港.. 雖然唔算大隻.. 但好新鮮... 我鐘意食到有淡淡海水味既生蠔... (不過唔好處係,, 等佢慢慢開, 想一次攞多幾隻都唔好意思!)



我最愛既包包... 呢part對我黎講係天堂啊~~



唔講太多啦.. 自己睇d相啦!



Cheese Area



Salad Bar ~



Sushi Bar ~



Arabic Salad Bar



熱葷 (噢,, 因為我無興趣食熱葷, 所以無乜點影!! 但其實有好多野食.. 入d仲有即叫即煮Spaghetti Area,, 係我食飽左既時候先發現!)



Arabic Desserts



我選擇既美食~~


今次既介紹完滿結束... 多謝收看!!


沒有留言:

張貼留言