2008年2月14日 星期四

情人節Show Time!

情人節當日,, 你過得開心嗎??


原本一心諗住可以休息一日唔洗煮飯, 但近日忙到暈既大少遲左book枱食飯,,  好多酒店都fully booked !!  最後都係要我出手..   其實情人節對我黎講出去食/係屋食都無乜所謂... 最緊要開開心心已經好感恩!   食完飯, 我地仲睇周星星既<審死官>添呀!! 哈...邊個夠我咁騎呢~


之前諗住橫掂都出去食, 所以叫左個朋友一齊join我地... 後來book唔到枱迫逼轉場到Diana's Restaurant.. 當然一樣會邀請埋佢啦!!! 雖然朋友唔係太好意思.. 成日話自己係電燈膽~  但我同大少都覺得無所謂... 因為對於我地黎講.. 日日都係情人節架啦, 唔通以後都唔同約人一齊食飯咩?!



book唔到枱食飯... 但大少好識做咁提早收工返黎車我去買餸!! 日落既感覺好正啊~



西方情人節,, 緊係要食西菜啦!!! 



Appetizer  :  Salame                                      法式蒜蓉包



Daily Soup : 酥皮周打海鮮湯



Main Dish : 大蝦海鮮義粉 ~ (我既至愛!!)



咁浪漫既節日... 朋友攞左枝白酒黎慶祝一番!!! (哈..但我無飲.. 我個杯係荔枝汁扮白酒..heeeeeee)



yeah~ 情人節快樂!!!!!


****************************************************************************


終於趕工成功!!!! 做好份情人節禮物俾大少~ (感謝主!! 仲要多謝秋香姐既幫忙提點)



雖然唔係咩貴重禮物... 但一針一線都係我既心血!!! 



大少收到既時候,, 好開心呀!! 佢好仔細咁究研呢塊十字綉究竟點整?! 一路睇一路話 : 嘩... 好靚呀.. 你好叻呀!! 個公仔綉得好靚啊... 好有心思~ 我要去買個相架框起佢呀!!



哈... 見到佢真係鐘意.. 我都好開心!!!!!! 


我第一次掂呢個玩意... 綉左成兩個月(真係笑死人!!).. 初初高估左自己以為兩個禮拜實攪掂啦~ 點知拖下拖下... 都要攪成兩個月!  呢幾日仲要由大少返工後不停綉, 綉到佢放工,, 趕左幾日, 先趕得切完成!!   好彩最後都無白費我心機... heeeeee


而我既情人節禮物... 仲未到手呀!! 好心急.. 希望返到香港可以第一時間見到啦~ 多謝大少!!!


沒有留言:

張貼留言