2008年2月1日 星期五

Wasabi


係杜拜/阿布達比想搵好味既日本餐食, 容易過搵中國菜食。當然, 價錢都唔輸蝕, 一D都唔平! 而且大多數好味既日本料理都會開設係酒店, 埋單除左要俾貴人一倍既價錢外, 仲要俾多16%酒店附加費!! 


呢間位於阿布達比既Wasabi, 價錢及品質都算係可接受.. 亦係我地平時另一個既高級飯堂!



價錢... 以此價錢x2就等約香港既價錢!! 



話晒都係日本餐廳, 設備都會先進少少... 如要叫人黎落單, 請按呢個'平安鐘'就得!



懶係湊熱鬧order 左一杯加左Sake既果汁!!!  但原來,, 我真係唔適宜飲酒.. 果汁啱我多d!!



送既appetizer, 個舊wasabi永遠都好似鼻屎咁少! 第一次黎食, 仲以為佢唔小心'high'污糟隻碟~



我expect既炸蠔唔係咁囉... 唉! (不過好過無~)



呢間既魚生算係新鮮... 但份量同價不合比例!!



冬天當然要食個小火窩啦!!



雜錦天婦羅...味道一般!



鰻魚定食... 之前見到Vanlily食既鰻魚定食, 睇到我流晒口水... 所以平時覺得好貴唔捨得食既鰻魚飯我都要叫呀!!!



鰻魚真係好肥美,,d汁又好好味!!! (最滿意係呢個定食~~)



呢餐盛惠450Dhs (約港紙$900)!!!!!  以咁既質數,, 好貴呢!! 


多謝同事M~


1 則留言: