2008年1月30日 星期三

彈糕

搓包搓到癲左!!! 原因係我條氣依家唔上唔落,, 似成功又非成功既感覺令我好想搵出失敗既原因... 所以我不停試完又試, 做完又做~


跟左好多唔同食譜都做唔到一個可以攞去請人食既包, 令到我好down!!!   唯有不停去睇睇別人既blog,, 吸收更多搓包知識...   最後俾我發現Cass 既彈彈波吐司... 聲稱超soft & 做法簡單!!  所以尋晚做完基本吐司都忍唔住要再做埋呢個彈彈波吐司~


但最諷刺既係... 呢個包唔洗搓到起薄膜, 唔洗落老麵, 唔洗種中, 唔洗一定要用天然酵母.. 都已經做到好鬆軟,, 好好味既包包!!! 真係唔到你唔服~~


終於明白有時候,,付出多收獲唔一定會多.. 相反付出少,, 反而有驚喜!! (反面教材~heee)



我既彈彈波吐司出場啦!!! (我有個朋友打牌時, 唔知點解好鐘意講 "Pu 你阿麼, 彈彈波" ! 莫非佢一早知有呢隻彈彈波吐司??)



今朝一早起身, 牙都未擦就走去摸下D包仲軟唔軟???  嘩.. 一切..真係軟到切既時候, 塊包都企唔隱, 彎晒腰呀!!!



今朝即時煎塊餐肉蛋夾黎食先~~  好正呀!! 大少已經落order話以後唔買出面d方包,, 只定要食呢隻啊!



又軟熟,, 又可以隨個人喜好切厚薄,,, 真係好好味!!! 最緊要係.. 呢個包真係好簡單,, 好啱初學者又唔想失敗既人做呀~ 


雖然搵到呢個不敗彈彈波食譜,, 但我係唔會放棄其他麵包架!! 我一定要學到成功為止~ 加油加油!!


************************************************************************



原本唔想整蘿蔔糕,, 但見到條蘿蔔咁長咁粗,, 好興奮呀!!!  即刻買左返屋企先~



係無乜信心會做到既情況底下,, 又好似成功咁俾我做左兩底!!! 聞落仲好香添~ (未蒸前!!)


點知一蒸就出事... D糕係咁出水.. 越蒸越唔對路!! 唉... 我都知難逃失敗既一劫!



尋日唔想俾大家見到既... 咪就係佢囉!!



唔係一件件既蘿蔔糕! 係一pat pat既蘿蔔糕,, 唔知係咪d蘿蔔出得太多水.... 濕到阿媽都唔認得! 好彩味道尚可... 係中東地方無得食,, 頂住擋先啦!!


呢樣失敗之作想做多次都唔得,, 因為我係香港帶得一包粘米粉過黎... 已經用晒啦!! 唉~


你地話.. 連翻多次失敗既打擊,, 我又點會唔down至得!!


沒有留言:

張貼留言