2008年1月7日 星期一

水晶花


以前未過黎做'C'奶時,, 我每日除左返工放工, 學下無謂既興趣班外,,, 最常玩既就係自己d指甲!!


識得我既人都知我以前學過水晶甲& Gel甲.. 初初學既心態係覺得出面做對甲咁貴,, 學識左咪唔洗俾錢人做囉;  同埋都有諗過可能有機會成為一門搵錢手藝~~ 但呢個念頭好快就打消左..因為我只enjoy同自己做... 哈!!


加上依家出面個市做對甲實在越黎越平, ,就算我識做都費事辛苦自己,, 寧願俾三百蚊出去做,, 又平又靚!!!  不過做甲始終都係我既興趣,, 我對佢實在又愛又恨~~  我鐘意扮靚, 鐘意自己設計圖案.. 鐘意成功既感覺! 所以就算有時自己做得辛苦,, 我都會花上幾個鐘去同自己對手做... 



我係一個'敗家女', 每次學咩都會好想擁有晒所有工具,,, 做甲都唔例外!! 我既工具同用料齊到可以比媲出面d美甲店~~ 呢到只係冰山一角!!!


啱啱返香港呢次又出去換另一款GEL 甲..  我特別要求做清d,, 因為唔想洗洗下米又唔見幾粒石!!! 但不甘平凡既我,, 手痕痕... 係屋企都係忍唔住攞返年幾無掂既水晶粉出黎玩畫花~



水晶甲係用一種俗稱"水晶液"既化學物, 沾上另一種俗稱"水晶粉"既物質,, 令到粉狀遇上液狀, 變成一舊可'搓圓禁偏"既物質去做想要既型狀!! (但注意, 水晶粉會係大約兩至三分鐘內變硬, 所以要眼明手快咁去做出想要既野!)



用一枝專用既水晶筆沾上適量既水晶液, 再沾上適量既水晶粉... 然後係甲上用個枝水晶筆壓花壓紋~~



平時多數會做 五瓣花, 玫瑰, 櫻花等出黎作點聚,, 如果功力好.. 基本上畫乜都得,, 畫條龍落去都無問題!!! 哈~~~  



畫花最難既係要每塊花瓣都要大小一致,, 花尖薄壓, 花尾較'突' (但最記要係要係2-3mins內完成!)



一朵五瓣花完成...



可以自己加d閃石痴上去增添美感!!



基本上畫一對花,, 淨係畫花,, 大約半個鐘就ok... 不過難就難在左手畫右手!!!  咁耐無畫,, 功力都差左d!!!!




有d人鐘意呢立體花, 有d人鐘意內藏花, 有d人唔鐘意畫花,, 只係鐘意痴閃石!!! 有時我會鐘意清清地既款, 有時又會鐘意古靈精怪既花花, 有時又鐘意好誇張既閃石look.... 噢,, 樣樣我都覺得好靚... heeee


你地鐘唔鐘意呀??


1 則留言: