2008年1月28日 星期一

泰.車 (太多車)


上星期五又去Hilton食泰式burnch buffet!!  今次想去既原因係我同大少都好掛住佢既點心... 雖然得四款, 但起碼似返正宗中國點心!!



環境無乜特別,, 但呢棧燈都幾靚..  好圓啊!!



話晒係泰國餐店,, 裝修同傢俬擺設都好有泰國風味!



好似每位68dhs (約140港紙), 送一杯鮮雜果汁! 係呢到既酒店食Brunch buffet.. 以呢個價錢黎講係非常抵食!!!



今次我主力係食點心!!  d 皮唔厚架... 嗒得杯落~



又係點心 + 蝦餅!!



仲有佢地有一隻泰式炒牛肉,, 辣辣地..好野味!!! 



泰式沙律,, 腰果配一條條唔知係乜既野... 好好味!! 想偷d返屋企當snack...haaaaa



當然唔少得,, 係到買要好貴好貴既木瓜+芒果啦!! 我食左兩大碟~ (最開心係食到甜木瓜!!) 


同事M笑淫淫咁問我..仲乜係咁chur d 木瓜食.. 我話: 如果以我咁既年紀食木瓜仲有效... 幾貴一個我都要日日食呀!!!!



大少至愛既泰式湯麵... 不過呢到既水準就同泰國差好遠!!!  淡而無味~



大少今日同我講可能下個月要去泰國開會啊!!! 我心裡當然暗暗歡喜啦... 雖然佢講到明去到要做野,, 無乜時間玩... 但我都好想去呀!! 起碼真係可以食下泰菜, 做下SPA都已經好正啦!!!!   


希望到時佢無咁忙..可以出席個meeting 啦!


*************************************************************************


俾大家睇下阿布達比夜晚既街道.... 由於呢到係勁多車,, 幾乎每個家庭都有一架!


但係比較舊式既樓係無停車場供應.. 只有大量既街位!! 所以,, 只要d人見到有一個空間係唔阻人, 唔會俾車撞到,, 佢地都會攞黎泊車! 有d 四驅車仲會剷上行人路添~



唔止咁.. Double parking 係好常見!! 好心既人會留個電話號碼係車, 有咩事可以Call佢, 但絶大部人都係唔好心,, 諗住自己好早走,, 所以一於少理.. 吹咩!!


我地真係試過泊係某個位.. 然後落車買D野.. 點知返轉頭架車就俾人頂住左!! 仲要係四面受敵, 根本出唔到去~ 最後不停響按, 盼望知情者回頭... 點知都等左成半個鐘先咁啱有人攞車, 我地先逃出生天!!!!!!!!



有時都唔怪得d人咁離譜!  我地以前都試過搵車位搵成半個鐘... 真係仲難過繁忙時間係地鐵搵位坐~


好彩依家我地棟大廈有Carpark.. 如果唔係.. 一到大少放工時間, 我就要好似獵犬咁係屋企望落街睇下邊到有位, 即時報串!!!


1 則留言: