2008年1月14日 星期一

快靚正!

啱啱個轉返香港買左本教煲湯既書... 貪佢夠簡單, 容易明白... 啱晒我呢d初哥跟住做... 成日煲湯包都會悶!!! 呢本我極力推介呀~~



50蚊唔洗既湯書... 又簡單,, 又易煲既住家湯... 新手必備呀!!



入面分左春夏秋冬四季合宜湯水... 任君選擇...總有一款啱你口味!!



今次我揀左呢款螺頭蜜瓜湯... 簡而清既做法!!



噔噔噔噔~~~ 我屋企無螺頭,, 我用螺片... 屋企無雞..我用排骨.... 效果一樣好味!!! 超清甜... 半粒鹽都唔洗落已經好好味!  呢排天氣咁乾燥,, 我有少少流鼻血既現象.. 飲完呢煲螺片蜜瓜湯,,,成個人潤晒!



豆腐係我既至愛,,, 但大少又鐘意食肉,, 將佢地二合為一,,, 變成肉碎煮豆腐翠玉瓜...



加多個五穀飯... 仲唔健康到暈!



快靚正!!!!


沒有留言:

張貼留言