2008年1月24日 星期四

再接再勵-芝麻包

由於有"老麵"既存在, 加上o個團火燒得正盛, 今日我又挑戰搓包子!


Today 芝麻包是也~~



今次好小心咁量度每樣份量, 真係一樣也不能錯!!! 而且係發酵個部份都特別小心... 不時Check住溫度夠唔夠30-38度...真係當佢仔咁照顧! 


預備要焗啦~~  (巧緊張呀!! 請用國語讀出)



噔噔噔噔.....  今次跟曾美子既書做呢個織物芝麻包!!  你地覺得如何呢??



Total 做左兩隻大, 三隻細! 大少放公返黎時啱啱焗好... 佢一開門已經話聞到麵包香啊!!!



織物包好靚呀... 平時幫自己扎'賓辮'就好容易.. 但同麵包織, 竟然企左係到諗左好耐先織到!! 



今晚無煮飯... 因為今日係Happy Thursday, 無mood煮飯.. 加上我太肚餓,,等唔切大少返就煮左個米粉食!! 所以呢堆包包就變成大少既晚餐... 佢一口氣食左兩大隻啊~~ 好彩佢無怪我唔煮飯,, 仲食得好enjoy...話勁好味!! heeee



餅神Vanlily ... 你睇下我今次有冇少少少少進步呀??



其實..  食到一個新鮮出爐既包包..真係一件好幸福既事!!  我要努力努力~


沒有留言:

張貼留言