2008年1月16日 星期三

新玩意s


聖誕節返香港時係LCX買左呢對Sweet sweet枕頭袋... 有好多sweet sweet款式... 樣樣都好抵死可愛!!!  一對$188... 雖然貴左少少,, 但質地非常軟熟... 有少少似絲質... 呢d枕頭袋, 床單好襟用,, 貴少少都唔怕啦!



我就揀左呢款.. 係咪好得意呢?  我地有四個枕頭, 有兩個係for 挨住或攬住用,,, 而呢款枕頭袋size較大.. 啱晒呢d軟淋淋大枕頭!


*********************************************************************


另一樣係香港帶返黎既玩意就係.... 一個相架!!  大少送俾我既聖誕禮物~~



呢個唔係一個普通既相架!!



係一個電子相簿.....  最多可以插張4GB咭入去不停播相!!!!


大少知我好鐘意回味我地去旅行既相...所以就精心挑選左呢份禮物俾我~  



Slide show又得, 就咁show定一張又得...打橫/直放佢都識得自己將相自動倒轉!!



佢仲有好多唔同layout俾你揀點show 相,,, 如果鐘意放相出黎睇既朋友, 但又唔想攞咁多相架,, 屋企買返個電子相架都幾棧鬼!!!


原本錄左段片架!! 但唔知點解upload完都無show 到出黎... 把鬼火... 算啦!! 唔post 啦!


沒有留言:

張貼留言