2008年1月26日 星期六

代價!

好不容易先跑完45mins...



屋企個club house,, 永遠去都唔會多過兩個人係到玩...上面呢部跑步機係我專用咁濟!



冬天雖然未過, 但我已經增磅了不少!!! 每次冬天都逃唔過增磅既事實~ (灰ing)


究竟係冬天既食物特別容易令人發胖? 定係每年過完生日, 就要接受年紀增長而令新陳代謝減慢既殘酷事實?


為左唔好再令自己暴肥落去,, 就算一萬個不願意,, 我又要keep住每日去跑步!!!! 


好多人話做運動會令人開心, 做運動會上癮, 做運動會好訓d, 做運動會健康d..etc


我既感覺係... 做運動無乜令我開心左, 亦唔會上癮, 只要我唔訓晏覺, 個晚必定會好好訓, 唯一既好處... 我諗只係令我個心覺得好d, 無咁大罪惡感!


做任何野都要付出代價!!!  我依家開始要努力還債啦...嗚~~


沒有留言:

張貼留言