2008年1月17日 星期四

俾隻蛋你煮.. 你會點煮?

有冇睇過蔡瀾遊菜欄???  節目完前.. 蔡瀾都會俾一隻雞蛋大廚.. 睇下個位大廚會點整!  蔡瀾意思係用最簡單既材料先試得出真功夫... 哈哈哈!!


(當然我唔係話我自己好勁啦!! )


前晚整左一碟好簡單..但好好味既菜式!!!



其實我未做過,, 印象都唔太深..因為好少食!!!  大家估唔估到我做咩呢?? 當然唔係普通煎蛋咁普通啦!



好鐘意隻蛋煎到金黃色.... 好靚呀!



另一味係西芹炒雞肉~~


我唔知香港買一棵西芹要幾錢??? 呢到一棵西芹要四十幾蚊港紙... 我覺得好貴呀!! 但大少同我都鐘意食... 所以如果見到好靚好新鮮既西芹.. 幾貴都會扮盲睇唔到.. 照買!



自買左個本湯書... 成日睇黎睇去.. 前日就煲左呢隻"杞子圓肉螺片排骨湯", 味道唔算太出.. 無之前蜜瓜湯咁正, 但都唔錯!!!



又開飯啦!!!  你地鐘唔鐘意睇"野蠻奶奶大戰戈師奶"呀??








開估 :



菜脯煎蛋~~  餸飯好好味呀!!


1 則留言: