2008年1月21日 星期一

修身後的蛋糕仔


前日焗左一堆蛋糕仔俾大少d同事食....  今次一半做原味, 一半做朱古力味!!!! 



又係懶醒之過!! 上次做既經驗.. 唧太多入紙兜,, 攪到焗既時候差d滿瀉~~  但今次又唧得少得濟...攪到本應漲卜卜既蛋糕仔, 變成修左身既蛋糕仔!!



大家認住呢個份量太少啦...要再唧多d先啱!!!



朱古力味入爐前好似一舊"紙"!!!! 如果放舊係地下,, 我諗都有十成似!!! 哈~


大少仲衰到話魚目混珠放舊真"紙"入去,,唔知焗完係會點... (勁核突!! 但笑死我~~)



啱啱焗出黎既蛋糕仔, 熱辣辣,, 有微微軟熟既口感...好正呀!!



影相時無無聊聊砌左個哈哈笑.... 令我突然想起"你" !! heeeeeeeeeeee



哈囉!! 哈囉!! 哈囉~~ 黎食我啦!!!


食譜按此 (有我上次整既樣..d蛋糕仔飽滿好多!!)


沒有留言:

張貼留言