2008年1月6日 星期日

生日快樂!

今年生日... 好特別!!!  集合喜怒哀樂...


無乜野特別想講, 一切在心中...


只係知道我父母真係好錫我, 好關心我.... 就算相隔千哩一樣感受得到, 令我再深深感受到父母永遠係我心目中真係無人能及!!  我要盡我最大能力去保護, 去孝順, 去照顧, 去愛佢地!!!!


daddy, mammy,, 我愛你!!!!


大少... I love you too!!!!!




同上年一樣,, 大少親手做左個New York Cheese Cake俾我當生日蛋糕! 雖然佢只識做呢一款蛋糕... 但對我黎講, 已經係世上最美味既生日蛋糕~


另外要多謝各位bloggers & 一班朋友,, 多謝你地既祝福, SMS 及留言,, 全部都令我好窩心~~


特別多謝好有心既tantan , Karen, Cherry & Sam Sam... 知道我時間緊迫,, 都特登就我將禮物送上!!! 好多謝你地~~



Karen, tan tan...你知唔知原來你地送俾我既野係差唔多一樣呀..haaaaaaaaaaaa 好啱我洗呢!!!!


再一次, 多謝各方好友!!!! 多謝你地既祝福呀~~ thank you!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言