2008年2月13日 星期三

大件事

尋晚十點幾, 大少處於小休狀態係床上攤抖, 我突然跑入房訓係佢隔離好緊張咁同佢講!!


我 : 喂.. 唔好訓啦.. 大件事!!!


大少 : (仍然處於半昏迷狀態) 咩事呀??


我 : 我抽筋呀!!!!


大少 : 邊到抽筋呀? (仍然閤埋隻眼)


我 : 全身呀!!!!!! (加重語氣)


大少 : 下... 點解架?? (醒晒啦...)


我 : 我悶到抽筋呀!!!!


大少 : 大笑 + 無我咁好氣!!!


激死我啦!!! 呢幾日個network唔知做乜鬼成日斷線,, 好唔stable...攪到我load唔到網站睇, 玩唔到MSN,, 最慘係上唔到網打牌消磨時間!!!!! 


最激氣係.. 時得時唔得,, 攪到我成日都,,


有希望...^O^ 又失望 >_<   | 有希望...^O^ 又失望  >_<  | 有希望...^O^ 又失望 >_< 


我同大少講....network is my life.. 線在人在, 線亡人亡!!!!!!!! 



我無得上網既時候,, 仲悶過d 駱駝呀!!!



你睇佢悶到個樣幾醜樣?!


啱啱搵d駱駝相想黎表達自己既心情時, 先發現原來我一直都無POST過去玩沙漠四驅車既照....有機會再post俾大家睇啦!



係沙漠睇既日落...  好曬啊!!



不過呢到d 沙真係好幼細... 訓落去仲舒服過張床!!!!


沒有留言:

張貼留言