2008年2月19日 星期二

乜東東?!


我唔講, 大家估唔估到呢個係咩味既雪芳蛋糕??



焗到咁核突 (甩模真係我既弱項!! 救命... 高人請指點!)  講出黎都驚笑死人!! 所以我決定唔話俾大家知佢係咩味... 嘻嘻~



近日心醉於包包,, 其他甜品好似都忘記得一乾二淨! 曾經知道密訣後係我得心應手既雪芳蛋糕, 今日焗出黎既感覺都好似唔係好掂~  較為濕左少少... 莫非蛋白打得過左火位?



雖然樣貌唔討好... 但我覺得味道好香濃... 食得出陣陣既XX味~ heee


所以話.. 熟能生巧係無錯架!! 我都係唔可以懶.. 要keep住做先可以保持水準...


1 則留言: