2007年8月22日 星期三

健康之選

健康之選 --- 蕃茄磨菇雞脾飯

尋日去完做Gym返到屋企沖埋涼都成12:30p.m. 急急腳又要煮lunch俾大少食, 日日都要煮, 煮乜好呢?? 其實真係好頭痕!! 

Lunch又唔想食得咁豐富, 煮得豐富過晚餐, 又驚晚餐諗唔到食乜?  所以我平時既lunch多數都會煮碟頭飯! 有少少係街食既感覺, 茶餐廳Feel麻..heeeeeeeee

為配合減肥中既"我地" (無錯, 其實大少都同我一齊減緊架!!) , 我就精心炮製左以下既蕃茄磨菇雞脾飯!

蕃茄 - 低糖且高纖維蔬菜類, 蕃茄內的茄紅素亦有抗癌療效!

磨菇 - 菇菌被公認是高蛋白、低脂肪的健康食品,含有豐富的維他命及各種健康成份,有助抗癌、降血壓、防流感及減少貧血等情況,益處多多

雞肉 - 含豐富蛋白質及人體所需營養

蕃茄汁不嬲係我既至愛,, 開胃又好味, 再加少少黑椒吊味!! 正~~

將隻雞脾去皮, 洒上鹽、香草、少少喼汁, 唔洗落油 (好健康呢~~~),, 用石紙包住以200度焗20-25分鐘! 另外將蕃茄切粒, 連同磨菇一齊炒香, 加少少蕃茄味的義粉醬 or 茄汁, 少許糖 & 水, 就完成左個汁, 即可上碟!!!
  係咪又方便, 又健康呢!!

呢隻雞雖然無用油炸或煎... 只係用鹽作調味, 但因為隻雞本身會出油出水,,, 所庂出黎既效果都好嫩滑架!

雖則話扮茶餐廳食碟頭飯姐, 但絶對唔可以學茶餐廳咁得個幾條菜咁少
,, 另外再有一碟蒜蓉炒時菜! 攪掂..完成~

由於要減肥, 所以凍O茶, 凍O樂, 凍+啡, 一律停止供應!!! 不便之處, 敬請原諒~~ 


33 則留言:

  1. 夾都冇咁啱, 我正在食烚生菜, 見到你d生菜即刻好有親切感.

    回覆刪除
  2. 你一日要煮三餐都好唔得閒,我一日煮一餐已經覺得好辛苦  

    回覆刪除
  3. 你煮這些食物的時候是跟食譜還是自創的 ???  間中減下肥都好呀!!! 唔係因為你肥呀 --- 係因為食得健康d呀 !!!!!!!

    回覆刪除
  4. 好味過地獄canteen的lunch set 啊

    回覆刪除
  5. 一定係準備結婚~ 用最fit既狀態出嫁~

    回覆刪除
  6. 好似幾好味喎 , 不過妹妹唔like番茄 , 可以改良下煮返餐先

    回覆刪除
  7. 好pro ar, 好似大x樂個一哥焗豬扖飯ar......搞到我而家好肚餓tim

    回覆刪除
  8. 你減肥另有原因, 係咪決定結婚喇? 大少係paris求婚呀?

    回覆刪除
  9. 我們有着同一樣的東西(購自IKEA)----墊枱膠…

    回覆刪除
  10. 簡單方便又好味! 有時都好羨慕你有一塊尖尖的面, 個身點肥, 起碼睇落都呃倒吓人呀!

    回覆刪除
  11. 如果茶餐廳有你煮得咁健康, 我日日去食都唔驅啊

    回覆刪除
  12. 嘩, 蕃茄磨菇汁係我最鍾意架, 就算無雞脾我都可以食哂o的飯呀, 正

    回覆刪除
  13. 哩餐好啱我口味,茄汁係我最愛,用黎炒乜都好味~~啲汁又係可以撈幾碗飯,好味呀~~

    回覆刪除
  14. 佢同大少一啲唔肥啦...你睇下我啦

    回覆刪除
  15. 茶餐廳隻碟邊有咁靚

    回覆刪除
  16. 兩人一齊減肥 .......哈哈係咪好事近呢  加油! 我都正在減肥中........不過如你想減快d不妨用灼or蒸方法來弄餐!  食飯唔好撈汁 避免飲老火(有豬肉)湯  飲多d清水(減肥中的皮膚容易乾) 還有最重要的....一定要做運動, 如果唔係減磅後d肉會鬆0架! 穿露背會唔好看啊!   來.......發揮女人強勁的意志力吧))))))努力呀.........穿起禮服一定靚爆鏡!! 

    回覆刪除
  17. 我完全明白日日諗煮乜o個種 難處!!! 呢兩個幾星期我就成日要諗煮乜俾我無牙老爸食. 今晚決定炒飯. 你碟飯都幾夠份量啊!!!

    回覆刪除
  18. 大少真係幸福呀,   日日走去Diana 餐館“擦”餐勁呀

    回覆刪除
  19. 真係好吸引呀! 我都想學下用屋企個焗爐, 等我搵日試下先!

    回覆刪除
  20. 回應既方式,唔關我事, 我見過有人咁回係出面係睇佢唔到既, 所以我咪識囉 ! 又幾好使呵 ~

    回覆刪除
  21. It looks so yummy, I am drooling.

    回覆刪除
  22. 方便得黎都幾豐富架喎...

    回覆刪除
  23. 無凍野飲, no way

    回覆刪除
  24. 凍O茶係我最愛, 糖水甜品我日日都食

    回覆刪除
  25. 你地碟飯都好大碟喎!

    回覆刪除
  26. 幸福小女人- Diana2007年8月23日 凌晨3:56

    大洗慳妹 : 又會咁啱!!! heeeeee Mui : 但有時我寧願係屋企食好過出街食, 出街食又唔好味又肥!! Mrs. Cheng's Life : 呢個係我自己諗咋,, 不過我諗咁普通.. 好多人都識!!!  都係既, 有時食清淡D.. 對身體都好既!! GG : 嘩.. 地獄有自己canteen咁巴閉架?? 果然係大公司呀!! Gigi : 傻啦,, 如果結婚, 實通知你!! Kuromi : 唔鐘意蕃茄.. 一係用洋蔥汁代替都好好味架~~ Kathy : 大X樂個一哥豬扒飯我試過整啦,, 好好味架~~ 但工序就繁覆好多啦!! 小妹丁 : 當然唔係啦... 我地個目的只係... 遲D話你知! P&R : 宜家D野平靚正!!! 家居必備啦~~ 發水麵包 : 有咩好羨慕... 得塊面瘦, 一企出黎就乜都呃唔到人啦,, 唔通一世做收銀坐櫃面咩!!! Mug 師奶 : 係啦, 如果出面D食肆係咁健康, 真係貴D都會去食! QQ : 噢,, 咁我煮D野你一定鐘意, 因為我係蕃茄迷黎架, 成日都會用蕃茄煮餸! 查查 : 無錯,, 又開胃呢! mmmmmmay : 大少個肚俾我谷到好似有左5個月咁呀,,, 佢再唔減肥... 就黎見唔到D腳止啦! haaaa See : 你咁細心.. 碟都留意埋... 勁!! 天蠍GG : 隻雞脾其實好少肉咋! 俾我剝埋佢層皮, 焗完出黎, 縮晒水呀!! 不過呢到D雞係咁,, 好鬼瘦! 秋本 : 我地唔係好事近呀.. 你誤會啦!! 但你係咪好事近呀?  恭喜先~~~ 我有時又唔想食得太清淡, 咁樣好慘.. 好似無啖好食咁! 其實大少佢都無乜戎口,, 仲照食朱古力, 果仁個D... 只係減少左份量咋!! 而我自己會戎得多D.. 加埋平日做gym..希望會見到理想效果啦!!  一齊加油!! 菇菇姐 : 係啦.. 不過你仲難諗, 因為你要諗D餸啱菇爸爸食... 試下整蝦仁炒豆腐..加少少芫茜, 麻油!! 我覺得好香口, 易送飯!  呢碟飯係大少架, 所以多飯... 平時我多數會整靚D佢個碟黎俾佢食(自己個碟就求其少少).. 所以影相都係多數影佢個碟! 情人淚 : heeeee....唔係我自己讚自己 (其實係!!heeeeee) 好好彩,佢真係好鐘意食我煮既野.. 因為佢唔鐘意食太咸既野, 我本身都係, 所以大家口味好夾! Angel : 焗爐好好用架... 焗薯條又得, 焗雞翼, 焗蝦, 焗魚...焗雞,, 焗蛋糕...等等等, 諗得出都焗得架!! 我家個焗爐仲用得多過微波爐~~ MuiMuimui : 你太過獎啦~~ 唔好流到keyboard都係口水呀,heee Bibeebee : 係呀,, 呢個真係色香味俱全呢! Jenny Wong :  真係唔巧意思, 本店拒售凍飲呀!! heeee BB Yee : 如果我唔洗減肥.. 我都會整杯凍O樂 OR 凍O茶黎飲.. 但依家唔得呀~~ 南極企鵝 :   呢碟飯係大少架, 所以多飯... 平時我多數會整靚D佢個碟黎俾佢食(自己個碟就求其少少).. 所以影相都係多數影佢個碟!

    回覆刪除
  27. so做家庭主婦一d都唔易, 我成日想 dinner叫好姐煮咩俾我食我都覺得好頭癢

    回覆刪除
  28. 好... 我聽日又試下焗雞批先

    回覆刪除
  29. 真係好似出街食D碟頭飯咁喎~不過妳靚好多! 食得健康D身體都會好D!

    回覆刪除
  30. 幸福小女人- Diana2007年8月23日 下午2:30

    蛇/三姑 : 係架~~ 你都好D.. 你想食乜好姐都會煮! 但我唔會問大少想食乜? 因為我怕佢講左我唔識煮! Ada Da : 好! 多謝賞面~~ 飄零燕 : 多謝你既讚賞呀!! 如果街外返有住家飯咁有益.. 我覺得貴D都抵!

    回覆刪除
  31. 雞肉唔用加油,真係健康又好味,番茄汁夠哂醒胃

    回覆刪除
  32. 行街1個茄雞反呀唔該.

    回覆刪除