2007年8月23日 星期四

忍無可忍!

日式芝士棉花蛋糕

尋日終於忍唔住... 要出手啦!!!

點解會咁失敗忍唔住架??

原因有好多.... (見到個個都整美味甜品, 係佢地引我囉, 衰到死!!!   因為今日做左好多運動, 咪俾自己relax下囉.. 因為..因為.. 因為有好多奶剩, 再唔用會過期架.... 仲知好多原因啦~~

)

啊~~~搵到一個最俱說服力的

是緣我地尋晚會去打golf.. 等大少放工後, 便會急急出發, 一打更是兩個鐘之多...

經過前幾次經驗,, 打完波後會又攰又餓... 之後進食, 好容易唔知飽食多左!

所以, 今日準備小小點心醫住個肚先!  出發前, 食兩件打底先, 打完波咪唔會餓到胃都痛囉!!

我呢個解釋係咪好合理呢!!!!!

算啦~~ 我知你地睇穿晒我架啦!!  真正原因得兩個字.... 為食!  (我認囉~~
)

今次用新買既心心模黎焗, 諗住方便係車到食用,, 但未上車.. 係屋企已經兩啖食晒lu~~

(焗既時候火力over左,, 攪到個心裂開

出爐時收縮,, 便晒皺皮阿婆!)

細細隻, 食2隻都唔過份姐!  

睇下佢個texture 似唔似洗碗海棉.. heeeeeeeeeee

做開當然唔會做咁少... 剩餘物資再焗個大既,, 聽日可以請人食!!!




軟棉棉既棉花芝士蛋糕,, 真係好吸引架!!

食譜請Click呢到


沒有留言:

張貼留言