2007年8月23日 星期四

被tag中!

今早見到日本主婦有呢個遊戲玩... 但佢無點中我,, 我仲係到諗... 我有冇機會玩呢??

原來Gigi尋晚已經話左我知, 佢出左新網誌.. 叫我去睇, 只係我唔記得左! 今日去睇先發現..原來我俾佢(老)點左!! haaa

好野.. 有機會玩lu....

遊戲規則如下:

A. 必須點名至少8個人,要用盡辦法通知各人參與這個遊戲,人數不夠的話就少點,2個以上就行。
B. 被點名的人不可重複被點,每個人只可玩一次。
C. 回答問題當中時,需自行刪除一個不喜歡的問題,更換一個新的問題,然後點名其他人來玩...
  如此延續這個遊戲。
D. 答案需在各自的blog內公佈。


開始遊戲:

寫出填寫日期:23/08/2007  - 下午1:00 (要煮lunch啦.. 但死都要玩埋先去!!haaa)

1. 如果嫁不出(娶不到)你會怎樣?

       我會痴住daddy , Mammy 一世,, 照顧佢地, 同佢地相依唯命!!



2.   如果有機會可以讓你重回一個時間,你會選擇回到那個時間?  
      

 我唔想重回,, 我覺得依家既我係最開心!

3. 你希望在別人眼中是怎樣的人? 
        唔討厭既人


4.    如果唔駛返學/返工你會點呢?
       咪做依家日日做緊既野囉

5. 如果中500萬獎金,你會怎麼花?
       500萬咩錢先,, 如果港紙.. 我會一部份捐錢, 一部份俾屋企人, 一部份投資!

6. 你最怕的事情?
    
   至愛至親既人受苦/離世

7.    你覺得邊件事係令你最難忘既?
        好多喎~~      

8. 這輩子最想去的地方?
     
   以前好想去希臘.. 夢想已達成, 暫未有新地方特別好想去!

9. 最想擁有既求婚方式?
        一定要好浪漫


10. 最愛的食物:
         
不能盡錄

11. 最愛的顏色︰
         
白色

12. 最愛的休閒:
         
 同大少傾計, 打牌

13. 最愛的飲品︰
         


14. 最愛的人:
          daddy

15. 最愛的口頭蟬:
         

16. 最愛的小動作:
          咬唇 (係咪好sexy呢... 但我意思係咬上唇喎..haaaaaaaaa)  

17. 最愛的季節:
         
秋天

19. 最了解我的人:
          自己

20. 最愛的節日:
            新年       

21. 最想見的人:
          
屋企人, 大少

22. 愛的定義:
           甘苦與共, 互相遷就, 互相尊重, 珍惜, 體諒, 處處為對方著想!!         

23. 心中的目標:
           同大少建立美滿家庭, 生兩個小朋友!!


24. 愛我的人︰
          
好多... 家人, 大少, 朋友

25. 最想做既事:
         
同屋企人一齊去旅行

26. 當你好沮喪的時候,你會選擇做D咩?
          
自己一個人'離埋' 喊!

我想點以下人仕 : (希望你地未被點中啦!!)

曲奇小欣子, Esther 菇, 菇菇姐, Vanlily, GG, 天蠍GG, Aquarius, Sulena 太多人啦.. 寫唔晒!!)


沒有留言:

張貼留言