2007年8月24日 星期五

夏の湯飯

依家d天氣熱到屎 (尤其我地呢邊!! 日日高企41度

)   企係街到唔洗五分鐘, 個額頭都已經出晒汗!!!

好彩既係.. 呢邊既building興裝中央冷氣... 所以就算係廚房煮飯, 都有冷氣涼住!  
  之但係有時對住個火爐,, 就算個冷氣係你面前,, 都會熱到出晒汗架~~

好似日本主婦話齋, 天口氣, 都無乜謂口煮飯/食飯!!  不過我就特別怪~~  天口越熱, 我就特別鐘意煮熱辣辣既湯飯!

雖然食湯飯會令到個人好鬼熱,, 食完好多時都一身汗!

但係煮湯飯有兩個好處係... 簡單, 快捷

只需要落適當材料滾個靚湯出黎... 即可!!! 咁樣,, 我咪唔洗響個廚房焗咁耐囉...

而且仲有另一個最吸引既地方係就係  --------------可以洗少好多碗碟!!!

呢個係冬瓜粒海鮮湯飯,, 冬瓜滾湯好好味... 再加D海鮮料.. 簡簡單單又一餐!!!


雖然簡單, 但我D蝦都好大隻架!!! 絶不欺場~~


好多人話食湯飯無乜益, 容易胃痛!! 但我自己認為, 只要慢慢咀嚼, 唔好太心急吞落肚... 呢款咁健康既湯飯, 又點會無益呢??   你地話係咪??


43 則留言:

  1. 妳果邊有無蝦米.瑤柱賣ga? 不過妳隻蝦咁大隻..一定仲鮮過d 蝦米啦 冬瓜瑤柱湯飯我都like..

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年8月24日 下午4:49

    靜靜靜看天下 : 呢邊有蝦米買(但係大陸鋪頭, 我信唔過) 所以盡量可以既話, 我都係自己係hk帶定過黎!! 我煮呢個都有落瑤柱蝦米架... 吊個湯味麻!!!

    回覆刪除
  3. 哈哈...係第2名~

    回覆刪除
  4. diana.. 早晨!! 哦...dubai係咪一樣有唐人街ga?

    回覆刪除
  5. 唔講我仲以為係蘿蔔黎添呀, 仲好似車仔麵耶 A..我老細話齋, 天口熱冇胃口食飯, 但係就會好似你咁食濕口野, 例如湯飯 or 粥咁, 易入口 d 麻

    回覆刪除
  6. 一個人食飯的時候, 我多數會煮湯飯 真係美味又簡單

    回覆刪除
  7. 你隻蝦真係好大喎!

    回覆刪除
  8. baby~你隻蝦點煮架? 煎定係咩?

    回覆刪除
  9. 好清新咁wor .... 呢輪你真係好勤力wor

    回覆刪除
  10. 嘩 日日40度﹐ 咁就真係好惡頂喎

    回覆刪除
  11.   早晨呀 have a nice day

    回覆刪除
  12. WOW, 湯飯都有咁大隻蝦, 好正呀  其實我都好鍾意食湯飯, 不過又真係太熱

    回覆刪除
  13. D 材料好豐富,仲多過D飯喎!隻蝦都勁大隻~ 正呀

    回覆刪除
  14. wow... 41度o既環境... !! 我諗我熱死左啦...!! 我好怕熱呵......!! 41度有無風嫁條街..??

    回覆刪除
  15. 你真係次次d蝦呢.....大隻到呢!!!!!!!!!!!!!!!!! 湯飯d人怕消化唔到就係因為有湯, 可以shu shu shu 咁吞落肚, 所以要好似你講要趙多幾啖先好吞.

    回覆刪除
  16. 減肥...下次整大蝦沙律得唔得呢?

    回覆刪除
  17. 日本主婦之生活篇2007年8月25日 凌晨1:12

    我都有整下冬瓜湯飯架 不過呢,唔知點樣整d 湯底先好味 成日整到淡mou mou 你有冇好介紹呢?

    回覆刪除
  18. 天氣咁熱我都認為食湯飯好, 一邊流汗一邊食都好既, 因為昜入口, 我都鍾意熱 辣辣食。但妳話簡單, 我睇妳碗湯飯都唔簡單, 有咁多料, 真係不一樣的簡單啊!  

    回覆刪除
  19. 又一傑作啊!我係呢度好少自己買海鮮煮,好似樣樣都係冰凍,唔知好唔好食。見你成日煮咁多海鮮,搞到我都心思思想去買黎試吓。

    回覆刪除
  20. 隻蝦有半隻 碗咁大 . 點解湯飯無益呀?D飯浸到林林地唔係易消化D咪?

    回覆刪除
  21. 嘩.....冬瓜粒.....正 嘩.....大頭蝦.....鮮

    回覆刪除
  22. 你就好啦,廚房都有冷氣,我個廚房無架,次次都煮到成身大汗~不過見到身邊個個食得 lam lam 脷,咩熱都唔記得晒架啦~

    回覆刪除
  23. 咁鬼大隻蝦做湯飯..梗係好味啦........

    回覆刪除
  24. 你隻蝦多唔多膏呀?! 我之前"和宴"食有好多膏呀 !!!

    回覆刪除
  25. 係啦,依家d天氣真係好熱呀,其實都唔係好想煮飯架咋,但係唔煮又唔得呀。

    回覆刪除
  26. 幸福小女人呀... 介紹套韓劇你睇呀... 幸福的女人 http://www.tudou.com/playlist/playindex.do?lid=617328&mode=0&iid=6420783#6594365  

    回覆刪除
  27. 幸福小女人- Diana2007年8月25日 下午2:41

    天蠍GG :  大蝦沙律唔夠大少食呀!! 我又唔想每餐煮兩份唔同. 所以盡量都一齊食啦~~ 靜靜靜看天下 : 杜拜有個叫做China Town,,但唔算係唐人街(好似一個商場咁), 只係有中國鋪頭買下雜貨; 而我住呢到係阿布達比,, 遠離杜拜少少... 呢到得幾間中國鋪頭賣下中國食品.. 但D品質好差.. 係迫不得已先會去買!! bluebluegirl : 呢到D冬瓜唔係深綠色架 , 係淺綠,, 唔試過都唔知原來係冬瓜! See : 最好係好味又簡單,, 啱晒我呢D懶人! 發水麵包 : 係呀, 我地專買大蝦食.. 因為新鮮D~~ Gigi : 就咁醃左, 臨尾冬瓜煮林左先放, 再煲到蝦熟就OK,, 無煎無焗... 好健康架!! Ivany : 唔係勤力,, 係我想懶都唔得, 因為出街更加無好野食! 情人淚 : 係呀,, 我係屋企做家務一個鐘(只係吸塵拖地)都會成身汗!! Chickenpig : 噢, 我夜晚先睇到添! QQ : 呢到買大蝦唔算貴... 咁大隻三斤幾都係二百蚊港紙!! 我地每次去fish market就會買2kg...擺係雪格慢慢食囉!! Aquarius : 減肥呀... 我依家唔會煮多飯.. 大少想添多少少飯都無!! 為左減肥.. 無法啦~~ Ada Da : 條街有冇風呀.. 一時時啦.. 不過唔會好似HK咁'立'.. 但係剩係個太陽, 已經晒到你係咁標汗!!!! by the way,,你介紹俾我睇個套韓劇電視有冇做架?? 因為我就咁click你俾我條link, 好慢..等左好耐都未load到!! 菇菇姐: 呢到無野好架啦... 大蝦雖然係死蝦..但都還可以接受!! 我尋日又唔心息死去買左四個芒果,,40蚊港紙.(因為見到出晒油, 諗住俾多次機會佢)    頭先切黎食 個心硬過蘋果~~ 咬落去唔係芒果肉 .. 係芒果乾黎啦,, 陰功!!! 最後大少強迫我唔好食.. 佢話費事食到肚痛! 日本主婦 : 首先.. 一定唔可以貪心落太多水煲... 我一開始會落少少油, 幾片彊, 半粒雞粉, 蝦米, 瑤柱, 冬瓜,, 由佢慢慢煮到出味...(加隻靚咸蛋仲正!! 但我呢邊無靚咸蛋!)  跟住最後, 你可以落海鮮(海鮮要醃)去吊味.. 或者用肉碎 (但用肉碎先爆香獲略炒一炒先,, (D肉當然要醃定先), 落左D料再滾一滾就VERY GOOD 架啦!!! 最後加少少糊椒粉, 麻油 OR 芫茜.. 就更加好味!! 飄零燕 : 原來係同道中人!!! 湯飯萬歲~~~ 我呢個真係好簡單架..你都試下!! 南極企鵝 : 呢邊既海鮮雖然唔係新鮮活既.. 但都可以接受.. 不過一定要去fish market買, 唔好去家樂福!!! fish market個D新鮮好多.... D蝦要揀D唔好甩頭甩骨個D... 禁落去D肉仲有少少彈性既就係算好架啦!! 而魚呢.. 買左返去煎/炒都OK (但最好落重味野去辟走D醒味 ..e.g. 豆豉, 蕃茄, 彊蔥等..)... 蒸就避免,因為始終唔係新鮮魚, 會好醒!!!  試下啦.. Mui : 就係因為林林地.. 好多人都唔咀嚼就立即吞, 咁樣其實D飯宋真係咬碎, 會增加胃部工作,  好易胃痛!! 愛米麗 : 係咪好想食呢~~ 查查 : 其實有好有唔好!! 因為中央冷氣, 有時煮D油煙野, 會攪到成間屋都有陣味... Karen : 有左呢隻蝦, 我就唔洗怕好似唔夠餸咁!!! 可以唔洗再放其他料~ Esther : 你點可以用HK既質素同呢到比呢??  一DD蝦啦,, 有時有D都有.. 不過當然唔及HK d 游水蝦好味啦~ 魔鬼之料理達人 : 所以要成日諗縮數, 煮d唔係咁麻煩既野囉..haaa

    回覆刪除
  28. 好正呀 我巧like食湯飯嫁   早知琴日就整呢個俾亞仔啦

    回覆刪除
  29. 你隻蝦好大隻 呢個湯飯應該好好味,好鮮甜!

    回覆刪除
  30. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。2007年8月25日 晚上8:02

    乜原料湯飲會胃痛架,不過天氣咁熱唔理得咁多啦~ 冬瓜消暑呀

    回覆刪除
  31. 嘩....隻蝦超 巨型 呀!!!

    回覆刪除
  32. Diana, 乜你開住冷氣做家務都咁熱咩

    回覆刪除
  33. 我最like食"蠔仔"湯飯, 當然, 你呢個都唔錯啦

    回覆刪除
  34. 露絲公關手記2007年8月26日 凌晨2:11

    好大隻蝦呀

    回覆刪除
  35. 幸福小女人- Diana2007年8月26日 凌晨3:49

    GG : 原來我地係同道中人~~~  貝琪 : 如果鐘意食清淡既人.. 呢個好啱佢, 因為個湯唔濃,, 好清甜!! Miss Cheese Cake : 飲湯唔會胃痛.. 只係怕D湯浸住D飯. 令到我地誤以為夠林, 唔咬爛D就吞, 咁咪容易胃痛囉~~ mmmmmmay : 呢到有沙魚仔賣添... 但我唔識煮.. 唔敢買! 情人淚 : 你有所不知!!!  呢到D屋多數落地玻璃兼且過千呎大, 所以朝早係好猛太陽射入屋架.. 要吸塵拖地都幾係野~~ 唔出汗就奇! Jenny Wong : 蠔仔is my favorite too~~ 但呢到無得買!! 露絲 : 呢到乜都大過人架~~~ 連D泥猛都好似39號鞋咁大!!

    回覆刪除
  36. 一定好好味道﹗等我試下用肉碎和冬瓜整來試試先~ 

    回覆刪除
  37. 你個簡簡單單的一餐 ---- 一d都唔簡單喎 咁豐富 !!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  38. 好肚餓呀...好想食呀!!!

    回覆刪除
  39. 冬瓜消暑,仲有隻大蝦tim~好搶眼呢~ 呢個湯飯真係好吸引

    回覆刪除
  40. 係啊,夏天食湯飯真係好 good,方便快脆好野!

    回覆刪除
  41. 好大隻蝦呀))))))街d急凍細蝦無得比!

    回覆刪除
  42. 你個湯飯真係好吸引 我 !!!

    回覆刪除
  43. 簡簡單單, 但又好吸引喎~~

    回覆刪除