2007年8月29日 星期三

是...是南乳齋煲嗎??

 

唔好諗住我成日整desserts,, 係咪已經放棄左減肥大計!!

NO...NO...NO.....  除左肉體上繼續努力做運動外...

我係飲食上一樣控制得好恰當架~~~

蝦仁炒蛋!!! 極少油版~~~ 


係咪無見過咁大隻蝦仁既蝦仁炒蛋呢??  因為屋企得大蝦,, 唯有照用!! 最多切開一半, 賣相無咁怪囉~~


南乳齋煲!!!  用瓦煲黎盛載熱辣辣既餸就最啱~~ keep熱keep得好之餘.. 又有出街食Feel!!!


自從大少同事係呢到搵到南乳買, 送左一樽俾我之後,, 我極愛用南乳煮餸,, 因為夠味又方便~~

今次煮呢個南乳齋係因為之前見大少奶整過!! 好想食呀~~~ 

但失敗既我, 竟然搵唔返大少奶整南乳齋個篇網誌 

唯有自己膽粗粗又亂煮一輪... (希望唔會又懶醒!!)

煮完後, 我自己都覺得很讚呢!!!   可能南乳味真係好好食...加上材料全部係我既至愛... 所以效果好good呢!!

我其實唔係好知南乳齋有D咩料.. 我自己用左 : 生菜, 玉米仔, 腐皮, 粉絲, 磨菇..蝦米等....

大家可唔可以話我知,, 正常既南乳齋煲係有乜料架??


沒有留言:

張貼留言