2007年8月21日 星期二

I am not a 西多士!

我就黎忍唔住啦... 隻手好痕呀!!!! 

我唔係想打牌.... 而係好想做蛋糕呀~~

心思思, 有件事, 有疑難, 話我知?!

有冇人可以話俾我知.... 有邊D甜品係又好味, 又唔肥架? 

最近心情有少少差...

事原一 : 我要減肥,, 好多野要戎口! 

事原二 : 我要減肥,, 日日做運動令到我周身酸痛!

事原三 : 我要減肥,, 唔敢整甜品/曲奇!

事原四 : 我部相機無啦啦Short左, 要入廠修理!

事原五 : 我今日姨媽到!

又要望梅止渴~~ 呢個Blueberry Cheese Cake 原本諗住唔post出黎... 點解?

因為佢樣衰!

之前一心諗住試用新買既方型模黎焗蛋糕... 點知出左既效果,, 強差人意!!!

唔出聲就咁放係枱到, 人地會以為我整左塊西多士出黎咁!

連D藍梅醬都擦得樣衰過人!!!  I hate it ~~~  (依家睇乜都唔順超... 日本主婦,, 唔好俾我見到你, 實同你互ber到底!!!
)

你地話... 係咪真係好似西多士... 我應該落糖漿,, 唔應該擦藍梅醬!


搵個士多啤梨黎做點綴先!!!   我很醜... 所以我很怕醜 (cheese cake 心聲!!!)

其實係我累左你!! 你原本係人見人愛既cheese cake,, 最衰係我係到攪攪陣.. 攪到你咁樣衰!!! 不過, 你既味道依然係好吸引~~~ 所以話, 做人唔好只係睇外表,, 內在美都可以好吸引人呢!!

Recipe :

材料 : (1磅份量)

Cream Cheese .... 282g (用前放先在室溫約2-3小時) ; 無鹽溶牛油..... 63g ; Sugar .... 68g; Egg .... 113g ; Lemon Juice .... 適量

做法 :  (預熱焗爐180)

1) 先將蛋糕模塗上牛油以及用高根粉撲上, 把多餘的粉倒走, 備用! (模邊牛油向上擦)

2) Cream Cheese 略打, 稍軟便加入糖一起打至無糖粒, 然後加入加蛋 (分5-6次) 打勻

3) 加lemon juice, 最後加牛油溶液, 用手攪至混合, 倒入模內

4) 以180度焗30-35mins

蛋糕面製法 :

可用藍梅醬鋪上或

用酸忌廉(50g) 加糖(25g) 打至沒有糖粒, 鋪在芝士餅上, 再入焗爐用餘溫焗5-10mins


沒有留言:

張貼留言