2007年8月30日 星期四

豪俾你!!!

之前提及過我最近同大少逢星期四放工就會急急腳約埋同事一齊去打Golf!!

打Golf 係杜拜黎講算係一種幾 hit o既活動~~ (我試過一個人坐飛機返杜拜時, 旁邊前後左右坐滿一班五六十歲既夫婦... 佢地自遊行去杜拜玩,, 其中一個目的係為打Golf~~ See..杜拜golf 場都唔野小)

我估由於呢到地方大,, 而且有錢.. 所以都好肯花錢去起靚靚Golf 場!

而我黎左咁耐, 都係近呢個月先開始學打.... 以前成日睇人打.. 心諗 :

好易姐... 有冇咁難打中個波呀??

到自己學起上黎.. 先知... 有幾難!! (加上資質問題啦~
~ )

不過今次想同大家介紹呢個Golf 場並唔係杜拜.. 而係o係我地住個到 --- Abu Dhabi, 所以呢個Golf Club 又叫 Abu Dhabi Golf Club

由於放工先去, 所以天都差唔多黑齊!!!  影唔到呢到究竟有幾靚....

好耐之前試過跟大少上場打 (我當然只係負責"睇"佢打 & 揸車仔啦), 當日我影左好多靚相返黎... 真係靚到不得了!! 好似去左世外桃源咁... d草又綠,, 周圍又種晒花... 又有湖景... 不過, 當時部電腦壞左, d相唔見晒!



上面呢張係大少以前用佢手提電話影, 一千零一張日照!!! 呢座好似一隻鷹既建築物就係呢個Golf Club 既Main Building...入面有餐廳, 商店, 更衣室等等... (好似仲有泳池!!)

P.S. 點解起左隻鷹出黎?? 因為聽聞鷹係UAE既標誌.. 佢地好鐘意鷹.... 呢到好多野都係用鷹黎做嘜頭架!! 所以話 : 認住呢隻"鷹".. 黎Abu Dhabi(<---發音 : 阿Bu DaBi)有保證!

唔好諗住我地咁有錢, 個個禮拜去打Golf...我地只係去Driving Range到練習... 而呢個練習場係真實草地場俾你打, 唔係人做草皮黎架~~  踩落去d草到既感覺都好good feel架!!

係咪諗咁樣打法, 一定都唔平呢???  其實..... 只需俾於港幣約40蚊, 就可以租一盆波 (放左係地下個d) , 咁你就可以慢慢打... 其間, 仲有工作人員偶然遞濕毛巾俾你抺汗... 又有凍水任飲... 幾爽呢!!!

而我地呢d初學者,, 4個人去, 都係租左2盆波 (80蚊到) 慢慢練足2個鐘!!! 每人除返都係廿雞, 就可以享用咁正既場地!!

所以我地都上晒癮... 成日心思思想去玩呢~~~

仲有仲有!!!!!  個TOPIC寫明豪俾你~~  我呢d 婆仔性格又點會淨係打波咁簡單!!

打完波.. d汗出到連個"爸爸"兩個罩都濕埋.... 唔沖返個涼點走呀??

毛巾.... 任用 (免費!!)

Locker 任用 (免費!!!!)

沖涼液, 洗頭水, Wash Cream, Hand Cream 任用 (免費!!!)


你有口嗅咩???  李司德林任飲~~ (免費!!!!)


你係狐霸咩?? 香體噴霧任噴 (免費!!!!)

屋企無風筒, 無Hair Spray, 無棉花, 無棉花棒~~ 乜都任你用 (免費)


地方乾淨又夠大... 入左去,,真係以為自己濶太上身, join左百幾萬會藉一年既club咁~~

大家唔好唔記得... 我地每人都係花左廿蚊雞咋~~ 就有咁正既設施享用!!!

我R爆個頭都唔明點解佢地咁好死(平時HK/大陸個d.. 用乜都額外收錢架麻!!) 

不過學大少話齋... 人地有錢國家.. 呢d 少少services 又算得係乜... 豪俾你囉!!!

噢.. 終於深深明白!!  有錢真係唔同D~~


沒有留言:

張貼留言