2007年8月27日 星期一

懶醒!

最近我不斷究研一D唔太油/太肥既餸菜...

think8 咩到盡量炆, 燉, 蒸, 焗, 煮... 謝絶煎炸!!!

尋晚因為夜食, 所以整沙律....

係我切緊薯仔既時候, 突然間心血來潮想試下焗薯片食!!! (焗唔肥麻~~

)

其實是緣係因為初初見大少奶介紹過個薯片器後.. 發現好多人陸陸續續都買左黎自製薯片!

只需切D薄生薯, 一塊塊放入個薯片器到, 再用叮叮爐叮幾分鐘...即可~~

完全唔需要油去煎去焗!!  實在太吸引啦~~

不過,, 我都知自己身在呢d鬼地方
邊有可能買到呢部咁正既玩意玩....

所以靈機一觸!!  不如試下自己將D生薯切片放入焗爐到焗..睇下會變成點??

賣相係咪都唔錯呢~~

唔好見佢反晒光.. 我一D油都無加,, 可能佢自己出既油/水掛..唔知呢??

厚度大約如上!  加少少鹽,, 趁熱食...

味道相當............................怪雞!!!!!

?1
(雖然都脆..但唔香囉~~)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     呢D咪叫懶醒囉!!

??1

如果真係咁易整到好味既薯片.. 就無人買個部薯片機啦.. 更加無人幫襯卡樂B囉

發完一輪癲後.... 都係正正經經食返我個沙律算吧啦!!!

連最後一包煙三文魚都係前幾日食埋,, 所以今餐比較寒酸, 無乜料~~

好彩大少都好識做咁講 : 偶然食清D都幾好呀!!! (抵錫呀~~咁識講野

)


呢枝Oliver Oil with Balsamic Vinegar(香醋), 點麵包食十分之一流!!! 見屋企枝千島醬無乜淨... 試用呢枝黎點沙律食, 效果都好好味!!!


沒有留言:

張貼留言