2007年8月14日 星期二

五天精華遊 之 巴黎 Day 5

Day 5 - last day in Paris ~~

終於玩到最後一日啦~~~ 唔捨得?? 無喎,, 不過只係好唔捨得大少又要返公, 唔可以24小時都倍住我姐!! 但我知做人唔可以咁貪心... 佢唔返工, 邊有錢去旅行呀...

反而, 好掛住屋企張床&間屋..好想快D返去好好休息... 因為呢幾日實在太太太太太攰啦~~

好不容易先約到Paris Bloggers出黎聚一聚... 因為手提電話上既問題, 遲遲都未能約實, 原本都打算放棄..不過好好彩, 今日大家都有時間,, 咁緊係唔可以錯過呢個機會啦~~

首先, 都要多謝尤妮斯 & 草菇老抽 既熱心幫忙, 提供資料, 我地先可以玩得咁順利! 你話點可以唔約出黎親口道謝呢~~ 雖然見面時間唔多, 但大家都傾得好開心... 亦俾我知道左好多法國人既生活習慣,,, 有機會,, 真係想再約出黎慢慢再傾過!

當日天氣真係一反常態... 唔再陽光普照... 難道我地真係咁好彩, 一黎就好天, 一走就落雨??!!

不過, 橫樹無野做, 同bloggers食完lunch, 再去老佛爺見識下... 就再次急急腳趕去鐵塔.... 因為我一直都未試過上鐵塔塔頂, 今次一場黎到, 真係好想上去睇睇....

但當日既天色真係麻麻,, 我地排左45鐘隊先上到鐵塔頂... 好多人呀~~就咁排隊都攰死我地啦!! 當日係星期一, 都咁屎多人!! 我尋日仲同大少講笑話, 咁多人排隊坐lift..不如我地行樓梯!  好彩大少阻止我呢個諗法咋... 如果唔係 , 我實魂斷鐵塔!!!!

係鐵塔望落去, 有一個好靚既公園... 遠望無乜特別.... 但大家望真D....

原來係第二格草地上, 有人好用心咁整左個心型圖案出黎(雖然咁樣係破壞公物!) 唔上鐵塔望返落去都唔知有件咁得意既事.... 唔知事主係咪為著討女友歡心而做呢??  抵死得黎.... 好浪漫哦~~~

其實去到塔頂望落去時, 我個心都真係離一離... 因為實在太高啦!! 我年紀越大真係越細膽... 連影相都好怕部相機會跌落街.. 所以我都係乖乖地望下景算!!

呢張係無zoom既時候影,, 用肉眼望都見到海旋門!!

但呢張就係用大少部相機zoom黎影既海旋門,, 係咪都好清呢...幾強勁喎!!!





係鐵塔玩完一輪認路後.. 好肚餓,, 啦啦聲買個格仔餅醫肚先,, 4.5歐元,,, 唔理啦, 熱辣辣, 好好味( 不過好甜!)

去完鐵塔又要急急腳趕返酒店攞行李走人lu

 (一心以為!)

坐緊RER時, 天氣又突然放晴,,, 真係俾佢玩死~~ 個天好靚呀!!  捨唔捨得走?? 開始有少少啦... 因為想再去食leon呀..haaaaaaaaaaa

上機一刻.... 嘩!! 個天色仲靚呀!! 心諗... 唔想走住呀, 俾我留多日呀~~~ (點知..真係衰既唔靈, 醜既靈~~  上機白坐四個鐘又話要落機!! 第二日先走得.....唉!) 

呢個五天精華遊總算完滿結束,, 只係世上既事往往係預料唔到姐!


沒有留言:

張貼留言