2007年8月9日 星期四

五天精華遊 之 巴黎 Day 2 A.M.

Day 2 - 旅程正式出發!!!!


首先, 我地係酒店享用過豐富早餐後, 便乘坐Metro往羅浮宮..說實在,, Paris's  Metro很舊, 而且污糟... 成日有陣陣尿壓味傳出, 令人覺得不好受... 但不得不讚的是, Metro好方便, 好完善, 好多地方都可以直達~~ 為我地自遊行人士省卻不少時間!!!


補充 : 由於我地去五日四夜, Metro有隻五天優惠票(Paris Visite) 包1-5 Zone, including airport, 梵爾賽宮&Disneyland任搭, 價值歐元46/head.. 所以呢幾日, 我地日日都不停穿梳Metro走圍去,, 一D都無浪費!


我地plan左頭呢兩日買Museum 2 days Pass 狂睇Museum, 原因係當日已經星期五, 再唔睇, 六日就會超多人架啦~~~ (雖然平日都唔少人!!)



第一站, 我地揀左去羅浮宮, 因為貪佢外圍景色夠靚, 而且多野睇, 所以諗住花多少少時間係呢到慢慢欣賞藝術品 (呵呵呵... 扮有文化!!)



呢日天氣好到不得了!!! 雖然有少少涼,, 但個太陽一樣好勁~~~ 我副超無買錯啦! haaaaaaaaa



好鐘意呢D 歐陸建築, 真係好靚, 再襯托落藍天與白雲... 其實都幾令人陶醉 (陶醉d乜?? 唔知喎... 總之感覺好舒服啦~~)



呢d咁既相, 我同一個景大大話話影左十幾廿幅,, 你話點可以唔揀下先POST...我自己都睇到眼花!




就咁欣賞周邊既景色, 已經令我們興奮....  係外面影相都影左成大半個鐘先真係入去睇畫!




呢幅係玻璃金字塔入面影... 從玻璃望返出去, 又另一種感覺!


補充 : 我地買既2 days Pass 價值歐元30, 包大約60個museum...當中大部份出名既museum已經包晒, 所以越睇得多, 越抵睇架!!!  仲有仲有, 持有呢D pass入museum係唔洗排隊, 可優先入場,, 慳返勁多時間!! 所以都幾值得買黎用架!)



相信好多人都知道羅浮宮出左名多野睇, 要行一日都行唔晒!! 所以我地都係特別揀左Richelieu & Denon黎睇咋... 但足已令我地對腳斷咁濟!!  辛苦既旅程,, 今日先係正式開始~~



其實入場人仕都唔少, 不過一d都唔會覺得濟擁或難行... 但一去到Lisa姐到.. 就勁多人啦!! 個個都圍住睇蒙羅麗沙的微笑

.. 而且呢幅晝係全場唯一一幅要圍晒欄... 唔俾人行近望的畫.. 幾巴閉!!!   所以, 大家都一窩峰咁影影影, 越多人爭住睇, 就越要逼埋一齊睇!!!  相反, 我地覺得呢個景象好攪笑,,, 你睇~~~ 我都影左一幅戴安娜的微笑,,笑你地班傻仔!!!


 



行左成朝, 差唔多兩點就走.. 我地要急急腳趕下一場呀!!! 個PASS得2日,,, 斷腳都要繼續行~~ GOGOGO!!


(寫左咁多先係一日裡既上半場咋~~~ 希望你地唔好覺得悶啦!)


沒有留言:

張貼留言