2007年8月28日 星期二

綠茶布甸

25 August 2007 - 綠茶布甸

上星期睇Angel個Blog...見到佢曾經個過抹茶布甸, 好吸引呀!!!

  (多謝Angel既分享!!)

最抵死係... 佢係用日式布甸d杯杯裝住~~

令我又好懷念個次去北海道食既布甸!!

所以, 我又忍唔住照佢個recipe做左幾杯出黎....俾大少一個驚喜

雖然我上次係日本食完布甸都有留起個樽返黎....但已經放左係廁所當擺設,,, 所以我用返之前新買既杯杯黎盛載布甸

外貌無Angel個d做得咁有風味... 但食落一樣無得頂!!

個Texture 唔係完全似足日本個隻布甸咁滑... 但口感亦唔差, 有少少雪糕Feel!!! Yummy~~

大少&同事們都激讚呢!!

以前我只愛飲茶綠, 但唔鐘意食綠茶味既雪糕 or 副產品, 因為覺得無乜味道!!

不過自從係北海道白痴戀人工場個到食過綠茶味雪糕後,, 佢既綠茶味好香濃...又唔太甜, 個陣綠茶食完個口仲會齒夾留香添 (係咪有少少誇張!! heeee)  所以, 我依家對綠茶味既食物.. 都產生興趣啦!!!


你地鐘唔鐘意綠茶味呀?? 隨便享用啦~~


食譜 Copy from Angel ...(Thanks again!!

)

材料:(可做成4杯,每杯直徑7cm)(我個隻玻璃杯可以做6杯)

牛奶250毫升、淡忌廉200毫升、蛋黃2個、糖70克、抺茶粉2湯匙、魚膠9克

預備:用冰水浸魚膠、抺茶粉用半份糖混合。忌廉打起至7成。

做法:

1.蛋黃加入餘下的糖混合,打至淡黃色。

2.煲牛奶將滾時熄火,加入預先混合糖的抹茶粉,用打蛋器混合。

3.逐少把牛奶抺茶混合物加入(1)裏面。然後回煲用小火煲至杰身。

4.離火後加入魚膠,要徹底攪勻。

5.用茶隔過濾。座冰水降溫。

6.當混合物冷卻後,分兩次加入打起的淡忌廉。攪勻。

7.分成四杯後,入雪櫃冷藏3-4小時。


沒有留言:

張貼留言