2007年8月26日 星期日

少爺威威~~

今日介紹一個樣子可愛得很, 一望到佢, 即刻令我心都軟埋既小朋友~~~

牠的名子叫 ------ 威威(兩個月大)!!!

朋友早在一兩個月前已經話我知佢屋企將會有多隻貓貓新成員 (原本佢屋企已經有兩隻!!)

收到照片後~~

嘩.. 真係超cute呀!! 好想攬住佢唔放呀~~~ BB..BB.. 無論任何BB既物體都令我肉緊非常 (老鼠及昆蟲界除外!)

威威...威威,, 少爺威威..你真有福,, 跟著我朋友呢一家~~~ (佢地夏天出街都會開冷氣俾貓涼!!  又有成千幾呎屋俾佢地活動... 仲唔幸福呀!!)




噢.. 威威... 我返HK好想去探你.. 你唔好大得咁快呀~~


以前既我係唔鐘意貓.. 只愛狗!! 因為細細個有一次係屋企樓下買完雪條,, 一路食一路行返屋企時...

突然有隻貓係轉角位以急速跑出? 嚇我一個措手不及... 兩動物(我&貓)迎面相撞... 最後, 我都唔記得當時實際情形係點交接..

總之我係成個人扒左落地下.. 支雪條唔知飛左去邊??

所以,, 我對街貓一直感覺唔好.. 總覺得佢地不懷好意~~~

但自從人大左, 眼界相對擴大後..發現原來有好多人都鐘意養貓.... 而且貓貓都唔係我想像中咁難接受..

我愛佢既高倣, 愛佢既驕嗲, 更愛佢安靜既一面...

漸漸,, 我發覺我依家愛貓多過愛狗!

 

提外話一則 :

幾年前, 係銅鑼灣一間賣衫既店鋪見到有一隻超級迷你松鼠狗... 可愛到極點!!! 佢既size, 我想同威威差不多... 但已是九歲之人(狗)!!!!  我問個老板娘..你隻狗係邊到買架,, 好得意呀?? 幾錢呀??  佢答 : 我係加拿大買架,, 依家回流咪帶埋佢返黎囉... 都萬幾蚊一隻架!!! 跟住bilibala..係咁講~~~

當我興致勃勃返屋企見到親愛的爸爸... 同佢講 : Daddy..我今日見到隻迷你狗好得意架... 超細隻.. 每日食三粒狗糧咋!! 連d 屎都係好細條唔嗅架... 不如俾我養返隻呀~~

之後我Daddy好認真咁講 : 呢d所謂既迷你狗... 咪即係侏儒!!!!  你諗下如果你帶佢出去散步.. 其他狗見到佢, 係咪等於我地見到朱儒咁~~~ 好傷雙狗既自尊心架!!! 成日掛住得意得意.. 你有冇諗過隻狗既感受呀? 你見到d侏儒.. 你會唔會覺得佢得意呀??

???[74]
佢講完一大段佢既道理... 我無聲出... 走返入回已房! 


沒有留言:

張貼留言