2007年7月14日 星期六

香滑豆腐芝士慕士蛋糕

10 July 07 香滑豆腐芝士慕士蛋糕

豆腐一向係我至愛既食物!!  煎炸炆蒸燉... 樣樣皆宜~~

我由細到大都好鐘意食豆腐 (當然唔係食人豆腐啦!!)

豆腐看似係配菜, 但一有豆腐伴住煮既餸, 我就會係咁食豆腐,, 主菜都多唔理!!  所以打便爐, 個個係咁撈丸撈肉撈餃食時,, 我就會係咁撈豆腐食!!!  

點解我會咁鐘意食豆腐??  其實我都唔知, 可能細個覺得豆腐又白又滑, 希望食多D自己D皮膚都會係咁掛??不過話時話, 唔好話我認叻或晒命!! 我D皮膚真係又白又滑溜架,, 呵呵呵~~~   (不過個天係公平既, 我得到白滑皮膚既同時, 我塊面亦都出左無數討人厭既雀斑!!
)

講返豆腐先, 上網search左少少資料, 有興趣可以睇睇~~

黃 豆 含 異 黃 酮 可 降 膽 固 醇 。

豆 腐 的 蛋 白 質 含 量 高 , 熱 量 低 ( 6 盎 司 只 含 100 個 卡 洛 里 ) , 且 不 含 膽 固 醇 。 由 石 膏 製 成 的 豆 腐 更 含 有 大 量 的 鈣 質 , 是 「 每 日 建 議 攝 取 量 」 的 1/3 左 右 。

豆 腐 和 其 他 的 黃 豆 產 品 一 樣 含 有 豐 富 的 isoflavones ( 一 種 植 物 性 雌 激 素 ) , 作 用 很 像 人 體 的 雌 激 素 , 而 且 能 提 供 雌 激 素 的 健 康 益 處 卻 無 負 面 的 效 果 。 舉 例 而 言 , 日 本 婦 女 食 用 許 多 豆 腐 、 豆 芽 和 其 他 的 黃 豆 產 品 , 因 此 很 少 受 更 年 期 症 狀 之 苦 , 臂 如 西 方 婦 女 常 見 的 潮 紅 發 熱 。 事 實 上 , 有 許 多 西 方 婦 女 需 仰 賴 合 成 雌 激 素 補 充 治 療 來 減 輕 這 些 不 適 症 狀 。 植 物 性 雌 激 素 優 於 合 成 雌 激 素 之 處 在 於 , 它 不 會 增 加 某 些 癌 症 ( 如 乳 癌 子 宮 癌 等 ) 的 罹 患 率 ; 事 實 上 , 根 據 研 究 顯 示 , 食 用 大 量 黃 豆 isoflavones 的 人 , 乳 癌 的 罹 患 率 較 低 。

Isoflavones 同 樣 對 男 性 有 益 , 例 如 常 吃 黃 豆 類 食 物 的 日 本 男 人 , 罹 患 攝 護 腺 癌 的 機 率 比 西 方 男 人 低 。

科 學 家 最 近 發 現 , 常 吃 黃 豆 類 產 品 的 人 , 尿 液 中 含 有 一 種 新 的 化 合 物 , 叫 作 染 料 木 黃 酮 。 它 可 阻 止 供 應 血 液 給 腫 瘤 的 新 微 血 管 的 生 長 , 藉 此 斷 絕 腫 瘤 的 營 養 來 源 , 達 到 預 防 癌 細 胞 擴 散 的 功 效 。

呢到D士多啤梨真係唔好食, 所以我都唔敢次次買, 見無乜裝飾, 唯有放兩粒合桃點缀下

各位高手, 可唔可以教我甩模時點先甩得靚??  你地睇下我個邊位幾核突, 我已經用火檀一檀個模, 但都唔甩, 我迫住要用刀cut開佢先甩到模!! 但一cut就攪到個邊位咁樣!! 唔該,,, 提點下我~~



呢杯其實又係豆腐芝士mousse cake, 多左材料, 唔好浪費, 咪返用呢隻杯到囉 (新屎坑麻!) , 不過效果出黎後, 無乜豆腐味, 我懷疑係我用個隻豆腐唔夠黃豆香, 所以只食到好滑既芝士味!

今次個質感做得好好, 因為魚膠粉落得恰當
(以前試過有時太軟 , 有時太實!!)


其實個mousse cake 入面我仲加左荔枝肉作增加口感, 因為我知荔枝同cheese個味好夾架!


沒有留言:

張貼留言