2007年7月30日 星期一

著草往巴黎

好開心呀!! 終於confirm晒, 可以去巴黎啦~~

一直都唔敢提及自己會去旅行, 原因係大少一路都未confirm工作量容唔容許自己行開幾日!

而且睇得我個blog 耐既bloggers都知我每次去旅行都係著草Feel...禮拜頭plan去, 禮拜尾即飛!!  所以我永遠唔可以好似人地咁慢慢plan行程 or 享用平價機票&酒店~

到左前幾日大少自己一個去問機位, 航空公司話去巴黎既機好FULL.... 而且機票要成萬幾蚊(港紙)一張 (因為依家係peak season) !!!  一路認為去唔成既我, 都唔無抱太大期望~~ (係人都知出發前幾日好難會有位架啦!
  一早叫你去問又唔去!)

點知, 尋日我地再去航空公司holiday package個面問...個Sale 話我地好Lucky!! 竟然有位喎~~~ yeah!!!
(其實之前我個心祈禱時已經同神講, 將呢件事交俾佢, 有得去就去, 無得去就算... heeeeeeeeee  感謝主既安排!!)

到呢一刻我都好似發緊夢咁, 仲未有去旅行既興奮!! 只係望住個雪櫃, 見到啱啱入左一批食物, 諗緊點樣可以係短短三日內清晒佢??  一堆未熨既衫, 陣間要啦啦聲熨埋以防去旅行要著...

我仲要係呢幾日極速問下Paris 既blog友 & 刨下我本西歐遊, 究竟要去邊到玩.... 話雖以前去過一次, 但畢竟已係十多年前既事!! 當年年少無知, 唔識珍惜歐遊既時候

,, 今次再去, 我唔會再好似以前咁笨,
乜都無買就走... 哼!! heeeeeeeeeeeee


沒有留言:

張貼留言