2007年7月26日 星期四

我要發洩

1. 討厭無口齒的人!

2. 討厭自以為事的人!

3. 討厭不發一言的人!

4. 討厭不知悔改的人!

5. 討厭小氣的人!

討厭, 討厭, 討厭~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. 討厭你成日話早D放工倍我, 但成日都無on time收工!

2. 你以為自己無啦啦走去買機票, 好巴閉咩!!

3. 你乜野事都有自己既計劃.. 未到可行個一刻, 都唔想講...

4. 每次都係我亂發脾氣先.. 永遠都係我錯, 你無錯!

5. 你話係人都有脾氣, 我有你都有, 點解次次都要你'乙水'我先? 喂, 你係男人黎架麻!! 做乜唔'乙水'人先喎! 我不嬲都係慣左俾人'乙水'架麻!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. 其實我知你都唔想夜返, 你做野都好辛苦!! 邊個唔想早D返屋企休息呢?

2. 其實你只係想俾susprise我之麻!

3. 你唔想講, 可能係怕自己做唔到, 令我失望姐...

4. 每個人都話自己無錯架啦.. 誰錯誰對又如何? 呢到又唔係法庭, 難到要拗到去終審庭麼? 不如嬲一陣, 再笑一笑當無事發生....

5. 無錯, 每個人都有脾氣.. 點解每次一定要男人'乙水'女人喎! 男人唔係人咩? 俾人竉慣唔代表你真係大晒架,, 你係時候自我反省下~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

嬲人好辛苦呀,, 條氣局住局住... 依家發洩完舒服晒!!!

OK... 無事啦, 心情好返晒, 切定個西瓜今晚食先!!


沒有留言:

張貼留言