2007年7月29日 星期日

香宮 (Shangri-la Hotel) @ Dubai

上兩星期一早約好晒d 同事一齊出杜拜飲茶!


點解要特登揸個幾鐘車出杜拜飲茶呢??? 如果一直有睇我個blog既blog友, 應該記得曾幾何時我係阿布達比一間名謂北京樓中國餐館飲過一次茶!! 個次恐怖經歷, 令到我以後都唔敢再奢望係呢到會有好味既點心食... (想知之前有我有過乜野恐怖經驗, 可以click呢到睇返!!)


不過好耐之前見到尤妮斯介紹過杜拜Shangri-la Hotel入面有間好出名既中國餐廳 -- 香宮! 係呢到, 只需付Dhs 99 (約二百港元) 可以任食點心, 而且點心質數尚算可以...


就係咁, 我地一行六人不妨又試下啦!! (橫樹都做左咁多次老襯, 都唔差埋今次啦...

)



落車時, 就係斜對面見到呢座Burj Dubai, 比起之前又高左一截,, 唔知年底係咪真係可以起貨呢? (有興趣知呢座將會係全世界最高既建築物, 可以Click呢到重溫!!) 



唔好諗住Shangri-la好high...呢到d 酒店design真係麻麻(除左超貴個幾間!!) ,,, 泰國個d靚過佢!



係咪好似好豐呢!!!  話就話係任食, 其實全部食物款式已烴係晒到架啦,, 不過可以不斷寫紙refill!!  但係大家有冇留意,, 係無鳯爪, 無排骨, 無咸水角等.. 飲完茶都唔覺自己啱啱去完茶樓! (個口無d油膩既感覺呢~~) 不過我地都係咁重覆互相安慰 : 唔可以咁高要求, 呢到已經好好架啦....




睇下,, 起碼蝦姣皮既厚度似返舊蝦姣皮,, 唔會好似北京樓咁好似食緊紙皮~





食完一餐心靈上滿足既中餐.. 過左唔夠兩個鐘, 大少同d同事已經嗌肚餓, 話頭先好似無乜食過野喎!! (唉, 我頭先一早已經叫佢地食多d啦, 成200蚊位, 雖然d食物食黎食去都係個d... 但都唔好"sit"俾佢地麻!!! )


沒有留言:

張貼留言