2007年7月31日 星期二

簡單....不簡單?!

呢幾日我要盡快將雪櫃既餸菜清晒佢...

由於我啱啱前兩日先入貨, 所以我要動動腦筋, 睇下點煮先可以係星期四蒯食晒~

自創以下食物, 我點名為 : 雙椒鑲魚腐

我將龍脷柳用搅拌機攪溶, 加入調味, 加入豆腐再攪勻... 鑲入紅/黃椒內, 大火蒸20分鐘即可!

靜靜雞話你地知..... 呢個餸... 唔好味架!!
haaaaaaaaaaaaaa  因為我無將魚肉打至起膠, 食落好似蒸水蛋咁林~~~

又係炒飯,, 原因係想煮埋D魷魚 & 食埋D煙三文魚!! 好好味~~

呢罐係冬陰功湯, 買左好耐都味飲, 今日想煮埋D蝦,, 唯有開左佢加幾隻下落去啦~~ (我對呢罐罐頭湯無乜好感, 心諗一定唔方好味, 但大少堅持要試!!!)

碗湯得一人份量,, 我先煎香D蝦先放落去滾一會... 即可!!

原來個湯既味道幾好喎, 同正宗冬陰功有九成相似... 大少即刻問我呢罐can係邊到買... (都買左成4 個月,, 鬼記得咩!)


最後就係椒粒腐乳炒生菜...
太好啦, 仲有個冬瓜&大白菜,, 希望聽日可以K.O. 埋佢地啦!!!

看似簡單既午飯, 其實都好唔簡單....  (用左好多材料!)


沒有留言:

張貼留言