2007年7月18日 星期三

可笑的星座分析!!!

今日百無聊賴上網睇星座..  對於星座性格分析... 我覺得某D人既星座性格分析真係講得好準!!   但係我都係睇下就算,, 唔會十分相信(因為就我自己而言, 已經係超唔準!)..  我更加唔會日日睇報紙, 睇雜誌去check自己個日/個週既運程如何...

但今日有件攪笑既事就係....

當我睇大少既星座時, 我發現網上寫水瓶座既優點, 真係同佢本人性格好刎合...   講到缺點時.. 又好多都講得幾啱!

於是... 我就 MSN SEND左個段缺點俾大少睇..(諗住俾佢反醒下 ...heeeee)

跟住大少問我有冇優點架??  我當然都唔會吝嗇, 照實話佢知, 我覺得個分析話你D優點都係好準喎!!! (係某程度, 我係好欣賞大少既性格... )

我Copy左個段水瓶座既優點& 點缺俾大家睇下 ~~

優點 :

崇尚自由、充滿人道精神、興趣廣泛、創意十足、樂於發掘真象、有前瞻性、擁有理性的智慧獨立,有個人風格、樂於助人、對自己的感情忠實,求知慾強、獨立、博愛、友善、忠實、可靠、有創意、有遠見、有智慧、思想新穎、頭腦敏銳、善於觀察、富有改革精神。

缺點 :

缺乏熱情、想法過於理想化、不按牌理出牌、打破砂鍋問到底、太相信自己的判斷、思想多變,沒有恆心、對朋友很難推心置腹、過於強調生活的自主權、喜歡多管閒事、太過理智、情趣不足、個性怪異、過份執著、標新立異、易誇大問題、固執、墨守成規、不知變通、過於理想主義、倔強、偏激、叛逆、不合群。

最後, 我就只係copy左我認為大少有既缺點俾佢睇, 諗住叫佢檢討下 :

點知佢覆我一句 :

創意十足時又不知變通...,墨守成規時又思想新穎...叛逆、不合群但又博愛、友善.....???

我睇完之後, 望望下... 咦..又係喎,, 前後咁矛盾既?? 

咁究竟邊個先係佢既性格呢??

最後.. 我同大少講 : 聽故唔好摶故, 就打完場~~(心諗, 叫你檢討唔係叫你捉我字室呀!!!)

你地呢, 覺得星座可信嗎??


15 則留言:

  1. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。2007年7月18日 清晨5:35

    我唔係太信星座噃~

    回覆刪除
  2. 過去我簡直識讀星座, 但我只係鍾意睇個性分析, 唔信運程. 但當信主後, 我知人係軟弱, 唔知幾時會被絆倒, 所以叫自己連睇唔睇.

    回覆刪除
  3. 我唔信, 佢話我人見人愛, 但完全唔係 law

    回覆刪除
  4. 我之前都唔信, 當我一次又一次地睇完星座之後而遇到既事係一模一樣! 而且我有一篇星座文章,好準好準!當我遇到新星座朋友,就會睇一睇,我就會知道點同佢相處! 唔到我唔信!到而家....我信到十足!

    回覆刪除
  5. 寫好喇衰婆.....遲咗小小寫之嘛

    回覆刪除
  6. 我覺得睇月亮星座會準d ~

    回覆刪除
  7. oh~ 陳生都係水瓶座.. 我聽個八掛同事講, 水瓶座既人係...好多野講同...好浪漫 我覺得好準哦~ 呵呵呵

    回覆刪除
  8. 我想睇人馬座呀

    回覆刪除
  9. 日本主婦之生活篇2007年7月19日 凌晨2:44

    果D分析成日講得好廣泛,實有野中O既

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年7月19日 清晨5:16

    Miss Cheese Cake : 我都唔信! 菇菇姐 : 啱呀 ,, 所以好多人話睇相邊間準邊間好, 我都唔去! 蛇/三姑 : haaaaaa..唔係呀, 我覺得你幾可愛呀~~ Gigi : 可能個個唔同... 你睇個個咁啱好準你!!  但命運在你手,, 都係唔好太沉迷呀. 傻妹~~ 雅妮媽媽 : 今日算你啦, 早左post!!! 天蠍GG : 咩叫月亮星座, 有咩唔同呀?? Vanlily : 人地夠話山羊座好努力, 進取... 我都唔係 >_< (多謝你窩心message!) Candy : 唔好信呀,, 唔話你知! 日本主婦 : 絶對同意... 你出書都得呀,, 樣樣都講,, 實有一樣講中!!

    回覆刪除
  11. 我覺得有d 基本 性格既野都準既 (所以唔可以只係答信 or 唔信) 但唔係apply to all, 可能好似我好姊妹話有月亮星座影响........ 之不過星座同命理呢d野都係take 吓當reference only 好啦, 不可盡信呀~ 巧似同我睇塔羅咁, 佢話佢就算講我有 d 好野, 自己唔俾effort都可能會冇o左, 而講o左 d 唔太好既野, try to 小心又可能冇樹...... 巧似佢之前話我讀master會唔太好成績, 為此我就比以前更用心去study 囉....... 所以有d樹係好睇自己而決定呢  

    回覆刪除
  12. 請問你又係o羊星座呢  

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2007年7月20日 上午11:31

    GG : 我以為都有試過同朋友去睇塔羅牌,,  其實佢俾我問好多問題, 我覺得總有一兩題俾佢講得中... 所以我覺得唔可信!!!  不過, 我諗你唔去睇塔羅牌, 你都會攞到好成績囉,,, 你咁勤力又咁醒!!   我係山羊座, 但我既性格同佢有70%係有出入~~ 所以我更加唔信星座!

    回覆刪除
  14. 貧窮的敗家女2007年7月26日 晚上8:25

    我係水瓶座,我覺得呢...  其實都唔算矛盾0既。我覺得就創意十足,係某 d 事上,無經驗0既時候,當要諗個 idea 出來時,會有思想新穎0既情況出現。至於不知變通,係 d 有經驗0既事上面,好多時都會墨守成規咁跟住以往做法去解決架。 叛逆係因為水瓶座愛自由唔鍾意跟住人地個套黎生活,所以俾人覺得佢反叛。不合群係因為水瓶座獨立,所以好多時都會鍾意自己 1 個,或者係佢地覺得唔需要成日要人陪,所以好少去搵人,人地會覺得佢地不合群。至於博愛同友善,水瓶人不拘小節愛和平,所以都同好多人可以玩得埋,佢地會覺得無所謂。 不過所謂缺點我都唔係覺得係缺點,睇你點睇啫,理智其實俾人覺得冷血但又可以避卻好多麻煩架!不過我唔覺得自己鍾意打破砂鍋問到底、喜歡多管閒事、誇大問題囉,因為水瓶座份人太理智嘛,唔會為自己帶來麻煩0既。不過我覺得自己細個果陣都會,但細個又有邊個唔 8 卦,唔打爛砂盤丫... 依家人大左睇野唔同左,性格都有改變。 基本上我覺得星座講性格都有個譜,以我觀察黎睇,每個星座性格都有 d 特點,同星座人做事都有共通點,但當然會有差別,始終每個人接觸唔同人唔同環境,有唔同反應都好合理嘛!

    回覆刪除
  15. 貧窮的敗家女2007年7月26日 晚上8:37

    丫!仲有呀,你有無發覺你身邊會出現某幾個星座0既人特別多呢... 嘿嘿~ 山羊座好丫!我覺得搵山羊人做伴侶好好,佢地熱愛家庭,好盡責,好合群,好似山羊咁...同埋山羊人賺錢能力高,水瓶人對金錢無咩概念,但山羊人會想辦法用錢去搵錢,而金牛人就會係個守財奴,所以山羊人同金牛人都有會錢剩,但分別山羊會有錢過金牛因為佢地會諗辦法搵錢。唔知係咪山羊人愛家庭,負責任,所以好有動力去絞盡腦汁想辦法為自己家人生活而努力搵錢呢,我覺得多多少少有咁情況架。

    回覆刪除