2007年7月15日 星期日

多謝神賜給我的禮物~

感謝主!!!!!!!

實在太開心啦~~ 
不過真係好巧合!!!  又要一次感謝主!!

我係屋企終於上到網啦!!! 等左成兩個幾月, 終於等到大廈既電話線裝好, 直至遞左申請表時都唔敢咁抱太大期望...........因為我知呢到D人做野慢吞吞,,, 話唔埋又要等半個月先有人黎裝~~

*******************************************************************************************

平日既我,, 係唔會理會無啦啦禁我門鐘既人, 因為好多SALE 佬黎Sale 水機呀, Cable TV 呀, 一堆野, 為免浪費時間打發佢地, 我係會扮屋企無人, 唔理佢!

 

我話巧合既事係... 大少今日因為唔舒服, 所以無返工係屋企休息,, 就係咁橋, 有人黎禁鐘... 大少仲問我, 會唔會係有人黎裝寬頻呢?

跟住我仲好冷咁覆佢: 發夢啦你,, 佢黎裝都會CALL你先啦!!!

點知一開門,, 個人就話 : Hello... I am 公司名, come to install the internet!!!!

嘩!!! 我聽到好開心... 係到諗,, 我有冇聽錯呀?? 電話都無就上黎裝, 佢唔驚屋企無人呀?? (你又吹佢唔漲, 呢到D人就係咁做野~~)

攪完一輪,, 終於上到啦~~~~

真係好感謝主!!! 因為呢到D人係好麻煩,, 你MISS左一次, 佢可能又要排過隊, 又要等幾個禮拜先黎裝架,, 所以, 你話係咪主幫我安排呢~~~

呢張laptop table終於有返佢既價值, 唔洗再只係俾我用黎擦甲油啦!!!
!

嘩,, 好快既寬頻線!!! 我以後唔洗再係41度高溫下行返公司上網啦~~

順帶俾大家睇下我家既植物... 長高左好多呀!!

左手邊呢張係前幾日影架, 右手邊個張係兩個月前買時既高度,,, 係咪長高左好多呢~~~ (Esther, 希望你個兩盆花花都會好似我呢盆咁快高長大啦!!)

除左生高左, 仲比以前好生養左,, 日日都有新花冧, D花又開得燦爛.... 好開心呀~~


呢盆白掌雖然不及以前咁多花, 因為之前個D都謝晒,, 我要剪走晒舊個D先有位再生新既花... 不過睇佢既進度都好健康!!!


呢三盆係初初入伙時買既... 估佢唔到最易種既開運竹, 竟然行先一步, 死左!!!!  我都唔明點解咁粗生既野都俾我養得死~~


22 則留言:

  1. 甘都俾你養到死,你系唔系好無愛心吖~ 幾粗生都要俾愛心吖  

    回覆刪除
  2. 我地每天都要感恩呀! 有番寬頻,咪可以成日上網,post多d野law!

    回覆刪除
  3. 你盤花可能要搵一支"竹"定位等佢直返....否則彎哂就唔靚啦!!! 你果3盤都種得好好呀....又夠陽光 ~ 我果邊就唔係好夠陽光, 冇得直射, 可能會生得慢D  希望我兩盤"BB"都好似你咁種得咁好啦! 我同你一樣, "萬壽菊" & "烏龜" 都俾我種死同養死....我同D長壽動植物都冇乜緣

    回覆刪除
  4. Hello... 開運竹...好像不需要太多的陽光,記的他通常被大家放在櫃台,或辦公桌上,很少有看到直接對陽光曝曬喔. 再接再厲吧....

    回覆刪除
  5. 你屋企好靚呀

    回覆刪除
  6. 你d盆栽種得好靚呀~~

    回覆刪除
  7. 好野你可以成日上網,可以日日update blog lu.好鐘意你個 blog. p.s.得閒黎我個blog 睇睇 吖!

    回覆刪除
  8. 太好喇 以後你可以一邊煮野食 一邊上網 大感恩!!

    回覆刪除
  9. 你盤花腰骨痛 你睇下,熱死有一個人 http://hk.news.yahoo.com/070715/60/2bid7.html  

    回覆刪除
  10. 天氣真係太熱喇..你個度41度..比我一定唔願出街..

    回覆刪除
  11. 幸福小女人- Diana2007年7月16日 凌晨12:07

    Karen : Nice to meet you too~~~ Zita 希塔 : 唔係呀!!! 我都唔明點解會死?? 唔通真係晒得太多陽光?! 天蠍GG : 你地就好啦, 又有得出去HAPPY ~~ (玩得開心D啦!!) Cindy : 係呀,, 真係要時常感恩!!  感謝主~~~ Esther : 我都諗住插支木筷子俾佢撐住,,, 依家好似老人家既腰骨咁! (好彩你男朋友唔洗你養姐!!唔係咪....)

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年7月16日 凌晨12:12

    msy : 我都有懷疑過是否陽光太猛烈.... 算吧啦,, 我都係專心照顧我呢兩盆先, 唔好再分心!!! anyway,, thank you!! 波師奶 : 我屋企... 好亂就真~~ 失禮死人!!! bigheadMABEL@草 : 多謝你呀~~~ Mui : 多謝你既支持呀~~ 你都寫多D你個BLOG啦, 我地可以互相交流下麻!!

    回覆刪除
  13. 幸福小女人- Diana2007年7月16日 凌晨12:21

    熱誠 : 係呀係呀, 我以前就係咁架啦~~~ Pricness@ Kanny : 東京我諗你應該都唔洗特別搵, 因為周圍都好多野睇/玩/食; 北海道既富良野,我唔知冬天有D咩玩喎.... 同埋你去五日, 咁去左富良野, 應野唔夠時間去函館!!!  我轉頭SEND俾WEB SITE你呀!! 大少奶 : 生到咁,, 我見到佢都覺得佢辛苦,, 我真係要搵支竹撐一撐佢!! 嘩, 乜真係有人熱死左!!! 一冷一熱都會仲招, 好恐怖~~ Bibeebee : 唔洗俾你, 我已經好少出街~~~ 出街都係要即刻上車, 落車又要即刻入室內!!  

    回覆刪除
  14. 有得上網就好啦。我都係用上網黎打發時間既。我其實都係過咗黎一個半月,依家就諗住可能三幾個月就返香港一次囉。不過呢d都係好理想既諗法,到時又唔知有物野情況,只可以到時先算啦。

    回覆刪除
  15. 感謝主呀!!你終於可以成日上來啦!!還可以成日入我blog留言啦!! 可能....好多次有人上來,你唔開門,所以咁遲先有呀!!係咪呢???

    回覆刪除
  16. 幸福小女人- Diana2007年7月16日 凌晨4:03

    南極企鵝 : 係呀, 你都知我地平日真係無乜野好做,, 唯有上網架啦!! 條街又熱到溶~~~~  我九月尾都會返HK... 一返HK就會係咁食食食, 買買買,, 好似放監咁.. haaaaaaaa Hallelujah@ YY Cake : 係呀, 依家24小時我都可以上網,, 好方便, 你日日都會見到我架啦!!!!!  話時話, 上個禮拜真係有人黎禁我鐘, 不過我無理佢, 我都唔知係咪佢地黎?? 你話佢地係咪真係估佢唔到 ?! Princess K@nny : 唔洗客氣!! 希望幫到你啦,, 我之前都好似你咁, 自己周圍搵資料, 如果有D人去過或者有參考, 會易plan好多... 希望你個trip可以plan得順順利利啦!

    回覆刪除
  17. 小白羊Petit Mouton Blanc2007年7月16日 凌晨4:38

    太好啦!!!!你終於有得上internet呢。 你以後咪可以update多些你弄的美食囉。 好期待呀!

    回覆刪除
  18. Diana:wow ~ 你個廳好寛闊呀!  杜拜若然唔係太熱,都幾好住喎 ~ 你同我一樣冇得用寛頻兩個月呀?(不過我仲有 56k 可以吊下命) 真係斷絕音訊咁滯呀

    回覆刪除
  19. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。2007年7月16日 清晨6:40

    恭喜,可以成日見到你啦~

    回覆刪除
  20. 幸福小女人- Diana2007年7月16日 清晨7:05

    小白羊 : 係呀,, 好開心可以上到網!! 但我有得上網後, 有機會會少左煮飯..HAAAAAAAA 笨b媽媽 : 呢到真係好好住, 因為地方夠大... 撇除其他因素, 我好鐘意住呢間屋架~~~ 可惜, 返到香港實無機會買咁大既屋!! Miss Cheese Cake  : 到時唔好嫌我煩呀.. 日日都見到我!!!

    回覆刪除
  21. 好野.........可以同你日日溝................通啦

    回覆刪除