2006年12月4日 星期一

獨自去偷歡

一直以黎, 大少多數都會返黎同我食LUNCH, 所以我由朝早整完早餐後, 都好少會再去訓返, 我驚訓過龍起唔切身準備LUNCH....        但尋日因為大少有野做,  所以我可以好'他調' 咁做自己野, 唔洗趕住準備午餐(我連早餐食完D碗都未洗)  Haaaa...... 到左三點幾我先肚餓... 入廚房見到有個生菜未食, 想整沙律又等唔切'烚'薯仔, 見到又有長法包, 趕住要係聽日之內食晒, 最後我決定又整呢個delifrance餐出黎俾自己食...

整到一半, 突然間又想攪下野, 想將碟包裝飾得靚D, 就攞左個蕃茄出黎, 挖空心, 略煎一煎, 將D粟米粒放入個蕃茄到, 感覺上呢碟包又好似high 左幾級  

大少成日都會讚我煮出黎既食物d 擺位整得好吸引, 有佢既越讚嘗, 我就越有心機去整,, 依家攪攪下, 有時明明得一個人食或者就咁食生果, 我都會想整靚D先食....  但由於係到既工具有限, 好多時因為d碟既款式, 枱既顏色, 燈既光暗度, 都會令到我整既野變得無咁吸引... 所以我同大少講, 將來我一定要將間屋既飯枱擺設整得好靚, 咁樣食起飯上黎先會開心架麻... 你地話係唔係?

個蕃茄整到好似一個禮物盒咁, 食落時會好開心架!


沒有留言:

張貼留言