2006年12月26日 星期二

Boxing Day! 我的聖誕禮物


今日係Boxing Day... 但大少送俾我既聖誕禮物係24號個日已經拆左啦

...  係呢邊真係無聖誕FEEL.... 除左24號我同大少係屋企煮聖誕大餐, 播下聖誕歌外... 尋日我地約左一個同事出去酒店食聖誕大餐, 但都係無聖誕Feel囉..好似仲少人過平日... 激死!   不過呢位同事送左份聖誕禮物俾我地... 身在外地, 除左收到大少既禮物, 仲有呢位同事既聖誕禮物, 都好surprise... THANKS!!

呢兩日係屋企都比較悶, 因為香港係假期... 香港D朋友都唔洗返工, 出晒街玩,, 都無人同我玩MSN... 你地既聖誕喜悅, 聖誕氣氛, 連我呢邊都感受到呀... 就連我既表弟都同我講, 佢有約, 約左朋友去中環嘉年華玩呀!!!!  我好羨慕呢!!!  大家... 介唔介意聽日正常返工時, 上黎話我知你地既聖誕點樣過呀?  等我都替你地開心下麻..... 

雖然今年唔係香港過聖誕, 但其實數數埋埋, 原來我都收到好多禮物,,, 不過有D係香港無攞過黎, 所以無相俾大家睇... Anyway, 應下節,, Boxing Day,, 拆禮物啦!!!!   同埋藉此多謝送聖誕禮物俾我既朋友... thanksss!!!

第一份聖誕禮物.... from Mrs. Liu (呢個Candle我之前都已經提及過)

第二份聖誕禮物.... from my Daddy (係一條鑽石手鏈, 其實Daddy話呢條手鏈已經包埋除夕, 生日, 情人節, 兒童節等... 叫我唔好再問佢攞禮物喎....heeeeee!!!   OK啦,, 見你送D咁貴種既野俾我, 我07年下半年先再問你攞禮物下 )

第三份聖誕禮物 .... from Cherry (係一件外套)

第四份聖誕禮物 .... from Amy (佢親手自制既麪粉花蛋糕咖啡禮盒)

第五份聖誕禮物 .... from 大少 (多謝你呀.. Honey)


第六份聖誕禮物.... from Elain (係一盒朱古力, 但我鐘意個包裝多D囉... heeee)



我應該無數漏掛,, 如果有朋友係今年有送到聖誕禮物而我又漏左無多謝你, 係到同你say 個SORRY先, 不過我諗應該齊架啦.... 最後... 再一次多謝各位.... especially my Daddy & my Honey...因為你地兩個都係我最愛既人....


2 則留言:

  1. 哇哇哇....你份銀勞手錶好靚呀...

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2006年12月29日 凌晨4:59

    小窗, thanks!  咁你今年聖誕過得開心嗎?  後日就係31號, 你會出去倒數嗎?  Happy New Year!!!

    回覆刪除