2006年12月21日 星期四

WEDDING GIFT to Anise & Ringo

之前提及到我返香港D檔期排到好密, 因為又要學呢樣, 又要學個樣..... 今次要講下我學呢個Wedding Set.. 首先我要多謝我既導師 - AMY CHAN, 因為多得佢肯抽空專登教我, 我先至可以及時趕到整好送呢份禮物俾ANISE... 由我係杜拜未返香港時, 我已經係AMY個Web site (http://www.amyminiature.com/) 見到呢個新作品, 好靚, 而且又啱晒我送俾人作結婚禮物... 所以我就send email俾Amy問佢有冇開班, 原本呢班係一月先開, 但佢好好人, 肯抽空教我整左先.... 真係好感激你呀,, Amy!!!!!!!  臨尾, Amy仲送左一份小小禮物俾我做聖誔禮物.... 真係好開心!!!

  無學咁耐, 你都咁有我心....  唔怪得之咁多人爭住join你d班啦!

好啦.. 俾大家睇下我跟Amy學既作品啦... 但我部相機影得唔好... 好濛呀! 如果大家想睇清楚d, 可以去返Amy個web site 到睇

唯求真係令一對新人知道我係親手為佢地而做, 所以我加左張咭紙寫左佢地個名上去


我特登做左新郎肥肥地... 似返Ringo




嘩, 睇下對戎子 ----- 女仔個隻粒鑽石幾大粒, 勁過徐子淇個隻呀!!


3 則留言:

  1. 哇,好有心思!!!真是一个好朋友!!!

    回覆刪除
  2. 你份禮物好靚好靚呀!我都好想要一份呀...得唔得呀?hahaha ! 不過係真係好有心思,唔怪得知你男朋友咁鐘意你啦 !!!

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2006年12月23日 上午11:49

    Tino, 多謝你既留言, 希望我朋友都認為我係佢既一個好朋友啦 Esther, 你快d同你男友結婚, 我咪又整個送俾你囉!!! 

    回覆刪除