2006年12月4日 星期一

終於攪掂D相啦!

啱啱過左呢兩日好充實呀, 因為我發覺平時影d相既size太大, 有d過左2MB既相upload唔到上yahoo, 所以我就要將d相re-size過, 既然re-size過d相都係咁'side'時間, 我就索性將d相加埋我自己既logo落去, 咁睇落好似又pro d, 而且唔怕有人download左去唔知做乜麻..  咁樣攪攪下d相, 都攪左成日.. 尋日個internet又唔知做乜鬼, 好鬼慢, 攪到我又悶又'忟'... 最後今日將大部份既相都攪掂晒啦...

不過呢兩日真係過得好平淡, 因為六日既關係, 無得聽平時一至五聽開既903節目, 又無得DOWNLOAD香港劇集 - 賭場風雲睇, 有少少失落, 我覺得呢套戲好好睇, 我好鐘意萱宣, 楊怡同埋爛賭婆既角色, 佢地做得好攪笑..... 希望一路追落去都咁好睇, 唔好衰收尾啦.

前日同大少係屋企整HOME MADE白汁磨菇青口長通粉, 連個白汁都係自己整架.. 不過一時失手, 個白汁整得甜左少少, 唔夠perfect, 下次再整應該會好好.. 雖然個味道唔完美, 但外型都相當吸引架!

雖然個白汁係甜左少少, 但D魚柳就煎得好好味, 又係魚柳呀, 魚柳真係可以好多元化架..

 


沒有留言:

張貼留言