2006年12月1日 星期五

Shopping Day!

下個星期四就要離開杜拜,,  心情有少少down, 因為好唔捨得大少... 唔知自己返到HK會唔會發癲, 好驚會唔慣, 訓唔著...

不過, 唔捨得還唔捨得, 但都要返去見下daddy, 又要同d朋友仔聚下舊... 如果唔係, 我會脫節!

所以今日趁放假, 大少倍左我去Marina Mall 買手信,, 話晒咁耐無見d親戚朋友, 都要買少少野送俾佢地既... 但買手信呢家野都好頭痛, 又唔想咁 '行', 但如果個個都要好用心去買既話,, 我會"破產"!!!!   Anyway, 我都好盡量好細心咁揀手信,, 但都好難一次過買晒, 我諗過多兩日又要再去買...

但今日都好開心, 除左買手信外, 我都買左少少野俾自己,,, HEEEE 好靚架!!!

呢件衫好靚架, 白T燙銀加埋好多閃石...


 

唔知點解, 好鐘意金色,, 呢條金BELL 好型, 又抵!!!


 

呢兩隻戎子好抵, buy one get one free..... 雖然D石係假, 但好鐘意個款.... 望住下面呢張大大粒石既戎子, 帶上手, 好靚, 每次望住呢隻戎子, 都會幻想呢隻係一隻真既鑽戎,, 我就會係咁笑!! 係咁好癲咁話.. '嘩, 好大粒呀, 真係好大粒, 好靚!" 大少就會話, 你咁易乙水, 假野都咁開心!  咁我覺得個款真係好靚, 就算假既我都好開心.... 

話唔定我有一日真係有機會擁有一隻咁既真鑽戎呢!!!  開心定唔得咩?!


沒有留言:

張貼留言