2006年12月13日 星期三

不同的SHOPPING模式....

呢幾日係香港, 除左一返黎同D 朋友打左兩日牌外, 其他日子, 我都係係到血拼緊....  其實shopping 真係好開心, shopping 對我黎講係減壓既一種好好方法...比起食野, shopping實際得多... 雖然會滿身傷痕, 但起碼... 見到貨物係手,, 個人都會開心D..

shopping 其實都分好多種既.. 平有平SHOP, 貴有貴SHOP, 有window shop, 亦有盲目咁SHOP....  我自己就乜都有試過... 平價野, 如果靚, 我唔介意買; 貴價野, 如果值而我又負擔到既, 我都一樣照買; 唔買, 齋行齋睇一樣開心, 因為好多shopping mall既decoration都做得好靚, 尤其依家呢d聖誕前夕, 一早已經充滿濃厚既聖誕氣氛, SHOP起上黎特別興奮; 另外就係最抵死既因為on sale, 覺得咁抵如果唔買返一兩件真係對唔住自己而買, 好易跌入陷井!!!

我呢幾日就試過晒咁多唔同既shopping模式...  見到有d好靚既decorate, 好得意既野都想同大家分享下...

呢個係o係銅鑼灣利園門口擺左個聖誕屋 for 俾人隨便影相架, 間屋怖置得好靚, 好warm


呢個係尖沙咀海運中心五枝旗桿對住個正門既裝飾,, 年年都好靚, 今年都唔例外


係LCX 入面見到有Monchichi products 做promotion, 有張大大Monchichi畫, 好Q..

又係LCX入面有一個AREA做緊日本美食節.. 入面有一張Haagen-Dazs既枱連chairs, 勁得意

如果真係有杯咁大杯既HAAGEN-DAZS, 你估有冇人會買?!

 

呢個都係LCX入面影, 個公仔好可憐, 好得意,, 我最鐘意個句 : I'll love you till you die



魚一丁既雜錦刺身魚生飯... 好好味!

 


1 則留言: