2006年12月6日 星期三

飽到嘔!!!! 麻婆豆腐

煮飯今晚呢餐飯, 我就可以休息一排..... 大少話要整張證書俾我, 證明我黎到杜拜廚藝學院已經學有所成, 可以返香港光宗耀祖啦!!!

所以今晚我精心挑選呢個菜式, 就係 --- 麻婆豆腐!  點解揀呢個菜式呢?  只因尋日同同事去左一間中國菜到食飯, 亦都係叫左呢個麻婆豆腐... 本人覺得佢個麻婆豆腐整得麻麻地, 因為無乜肉碎外, 又多辣油, 得個辣字, 我就心諗,, 不如試下自己整, 應該都唔難.... 所以今朝一早已經將免治豬攞出黎解凍, 再醃.... 今晚我只可成功, 不可失敗!

雖然我好有信心自己應該可以整到好好味既麻婆豆腐, 但為求不容有失, 我都上網搵一搵麻婆豆腐既recipe, 睇左一個, 見到佢寫D材料其實同我諗既都差唔多, 我就知道應該no problems 啦!!!

材料 :

豆腐 ...........  一磚

免治豬肉 ......  20蚊

蔥(切粒) ........ 適量

芫茜 ............ 適量

蒜頭 ...........  適量

辣椒 ...........  視乎個人口味

醃料 :

生抽 .......... 適量

糖 ............  適量

酒 ............  少許

生粉 .......... 少許

楜椒粉 ....... 適量

麻油 .......... 少許

水 ............ 少許

醃至少半小時

調味料 :

蒜蓉辣椒醬 .......... 3 至4 茶匙 (一直都寫錯, 係用豆板醬先啱!)

糖 ...................... 1 茶匙

做法 :

1) 先將豆腐切粒蒸10 mins (蒸完會實少少, 無咁易炒爛), 隔水備用

2) 熱獲落2湯匙油, 落蒜頭爆香, 落肉炒至熟, 其間落調味料後再炒至收水

3) 落已蒸熟既豆腐入 2, 加入蔥粒略炒即可上碟

4) 放上芫茜作裝飾即可

 

由於又有莧菜咸蛋芫茜湯, 又有前日既湯渣, 今日係我係杜拜咁耐以黎食得最飽既一餐晚飯!!! 我一度飽到企唔直呀!!!! 不過好開心, 大少又係食到讚不絕口 ^_^

 

 


6 則留言:

  1. 你呢個麻婆豆腐賣相都唔錯,味道應該幾好味~ 可惜用左蒜蓉辣椒醬 ,用豆瓣醬就正宗啦~!

    回覆刪除
  2. 你d餸實在太好食....呀,慘喇....我肥咗好多呀,,,....哈哈..恭喜晒...就俾張畢業證書過你啦...... 响sharefolder呀

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2006年12月7日 下午4:01

    大少 你真係整左張証書俾我呀,, 等我去睇下先... love u so much!!! 可愛肥喬喬 係呀, 我其實係諗住用豆瓣醬架, 但係雪櫃攞錯左蒜蓉辣椒醬, 自己都唔知... 尋日係雪櫃再望下, 先知原來自己真係攪錯左, 不過味道出黎又唔係太大分別... 我下次會小心d.... haaaa 小窗 好開心你仲有繼續睇我個blog.. 我啱啱今日先到香港, 黎緊兩個星期都應該唔會下廚!!!  我d咁既初哥, 點可以開私房菜呀... 我見到你個南瓜湯好想試整, 但屋企無攪伴機呀 >_<!!!

    回覆刪除
  4. 你返黎hk后...點會唔下廚喎...你返黎唔係要整一歺勁既比我食架咩, 等我唔好得個睇字先得架, 我都好想試下架!

    回覆刪除